پایتختی های والیبال

ارتباط از طریق یاهو مسنجر
1
محل تبلیغات شما
2
محل تبلیغات شما
3
محل تبلیغات شما

عضویت درخبرنامه

تبلیغات شما

برگ گرافیک

ساحلي بازان ايران با شكست ويتنام، حريف ژاپن شدند
بازديد : 954

آپلود سنتر رایگان تصویر تیم های والیبال ساحلی ایران با شکست ویتنام در مسابقات جام قاره ای و انتخابی المپیک در قاره آسیا و اقیانوسیه موفق به حذف ویتنام از این رقابت ها شدند. به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، این رقابت ها از امروز چهارشنبهبا حضور 28 تیم از 14 کشور آسیا و اقیانوسیه در شهر "بوژو" کشور چین آغاز شد که به مدت پنج روز نیز ادامه خواهد داشت. مسابقات به صورت دیدار کشور با کشور برگزار می شود و کشور بازنده در مجموع چهار دیدار از دور رقابت ها حذف می شود. اگر در چهار بازی مساوی شوند ، بازی پنجم تعیین کننده جدال دو کشور است. بر اساس قرعه کشی ویتنام حریف نمایندگان والیبال ساحلی ایران در دور نخست شد که نتایج زیر به دست آمد:
ایران (الف) 2 – ویتنام (ب) صفر
ایران (ب) 2 – و یتنام (الف) صفر
ایران (الف) 2 – ویتنام (الف) یک
با توجه به اینکه نمایندگان در سه بازی نخست پیروز شدند دیگر نیاز به برگزاری بازی چهارم نبود و تیمهای والیبال ساحلی ایران به دور بعدی راه یافتند. فردا پنج شنبه تیم ها استراحت دارندو ساعت 9 صبح روز جمعه به وقت محلی نمایندگان ایران به مصاف ژاپن خواهند رفت. قهرمان این رقابت ها جواز حضور در رقابت های المپیک 2012 لندن را به دست خواهد آورد. تیم های نایب قهرمان و مقام سومی این رقابت ها نیز جواز حضور در مسابقات انتخابی المپیک لندن با نام"جام جهانی والیبال ساحلی انتخابی مسکو" را به دست خواهند آورد که در آن میدان با هشت کشور دیگر برای کسب دو سهمیه باقی مانده المپیک 2012 لندن مبارزه خواهند کرد.

موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,,
می پسندم نمی پسندم

رقابت ايران، برزيل، روسيه، لهستان،كره و استراليا در جام واگنر
بازديد : 1292

آپلود سنتر رایگان تصویر تيم ملي واليبال ايران در جام واگنر با تيم هاي برزيل، لهستان، كره جنوبي، روسيه و استراليا رقابت خواهد كرد. به گزارش روابط عمومي فدراسيون بر اساس اعلام كميته برگزاري مسابقات واليبال جام واگنر، اين رقابتها از 28 تير تا 2 مرداد در لهستان برگزار مي شود كه علاوه بر ميزبان از تيم هاي ايران، برزيل، لهستان، استراليا و كره جنوبي براي شركت در اين رقابت ها دعوت شده است. تيمها 28 تير ماه به محل مسابقات وارد مي شوند و در روز هاي 30 تير تا 1 مرداد با هم پيكار مي كنند و پس ازپايان مسابقات 2 مرداد محل برگزاريرقابت هاي را ترك خواهند كرد.
موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,,,,,
می پسندم نمی پسندم

ولاسكو 21 بازيكن را دعوت كرد
بازديد : 877

آپلود سنتر رایگان تصویر خوليو ولاسكو اسامي بازيكنان دعوت شده به اردوي تيم ملي واليبال ايران را اعلام كرد. به گزارش روابط عمومي فدراسيون واليبال سرمربي تيم ملي كشورمان 21 بازيكن را جهت شركت در اردوي تيم ملي به منظور كسب آمادگي براي شركت در جام واگنر لهستان دعوت كرد: پاسور: مير سعيد معروف – مهدي مهدوي – محمد طاهر وادي قطر پاسور: امير غفور – رضا قرا – شهرام محمودي سرعتي: عليرضا نادي - محمد موسوي - حسن صنوبري – سامان فائزي – مسعود غلامي – سعيد مصطفي وند دريافت كننده قدرتي: فرهاد قائمي – حمزه زريني – عليرضا مباشري – پوريا فياضي – مجتبي ميرزاجانپور – محمدرضا حسيني پويا ليبرو: فرهاد ظريف – ياشار شاهيني – ناصر رحيمي مردان واليبال كشورمان تمرينات خود را از 5 تيرماه در سالن واليبال مجموعه ورزشي آزادي آغاز مي كنند. لازم به ذكر است جام واگنر از 28 تير تا 2 مرداد در لهستان برگزار خواهد شد.
موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

داورزنی: ولاسكو می ماند
بازديد : 919

آپلود سنتر رایگان تصویر
'محمدرضا داورزنی' رییس فدراسیون والیبال گفت ' خولیو ولاسكو' سرمربی آر‍ژانتینی تیم ملی والیبال به رغم راه نیافتن تیم ایران به المپیك لندن همچنان در این سمت خواهد ماند.
رییس فدراسیون والیبال در حاشیه بازگشت بازیكنان تیم ملی والیبال درجمع خبرنگاران گفت: ما اول شهریور مسابقات ای وی سی كاپ را داریم كهقهرمان آن به عنوان قهرمان آسیا بایدبا نماینده قاره آفریقا و تیم های 15 و 16 جهان بازی كند. به گزارش خبرنگار ایرنا ، وی افزود: اگر آینده نگر باشیم به فكر حضور تیم ایران در مسابقات انتخابی لیگ جهانی باشیم. ولاسكو تا پایان این دیدارها خواهد بود و پس از آن تصمیم با ما است كه بماند یا نه. داورزنی در عین حال گفت: به نظر من باید ولاسكو چند سالی در ایران بماند تا مسیر رشد را طی كنیم. وی در جواب به سوالی درباره غیبت ولاسكو برای پاسخگویی به نقاط ضعف تیم ملی والیبال گفت: ولاسكو باز می گردد و صحبت خواهد كرد. به طور قطع جوابگوی همه سوالات خواهد بود.
** عذرخواهی رییس فدراسیون والیبال
رییس فدراسیون والیبال در ادامه این گفت و گو به وعده این فدراسیون به مردم برای راه یافتن تیم والیبال به المپیك لندن اشاره كرد و افزود: از این كه این وعده محقق نشد از مردم عذرخواهی می كنم هرچند كه همه مشاهده كردن بازیكنان تیم ملی واقعا برای كسب سهمیه المپیك جنگیدند. داورزنی خاطرنشان كرد: ما قهرمانی درمسابقات انتخابی المپیك را نشانه رفته بودیم و می خواستیم بهترین تیم آسیا باشیم. هرچند كه الان هم به جز استرالیاكه در اقیانوسیه است بهترین تیم آسیایی هستیم و توانستیم تیم های روسیه، چین ، ژاپن، ونزوئلا و پورتوریكو را شكست دهیم ولی به هدفی كه می خواستیم نرسیدیم. وی از اینكه تیم ایران تا المپیك فقط یك ست فاصله داشت ابراز تاسف كرد و گفت: اگر به جای 3-2 تیم چین را 3-1 می بردیم و یا با استرالیا 3-2 می كردیم الان المپیكی بودیم. رییس فدراسیون والیبال افزود: بازیكنان تیم زحمت زیادی كشیدند. منبه همه آنها افتخار می كنم. آنها به تجربه بازیكنان صربستان نتیجه بازیراواگذار كردند. وقتی دو ست را نتیجه را 28- 30 می كنند نشان می دهند كه این تیم كه تركیبی بسیار جوان دارد از آینده ای خوب برخوردار خواهد بود و افقی روشن پیش رو دارد. داورزنی اضافه كرد: این نتایج به رغم همه فشارها برای تیم ما موفقیت محسوب می شود. مردم دیدند كه بازیكنان با تمام وجود جنگیدند و كارشناسان هم راهیابی به المپیك را حقایران می دانستند. در حالی كه پیش ازاین ما به تیم های درجه دو و سه آسیاهم می باختیم اكنون تیم ژاپن را مقابل 10 هزار تماشاگر خودی شكست می دهیم. وی درباره برنامه های آینده تیم ملی والیبال اظهارداشت: كارهای زیادی در پیش داریم. باید نقاط ضعف را برطرف و مقابل تیم های بزرگ دنیا تجربه كسب كنیم.
** دیدار تداركاتی با استرالیا اشتباه بود
رییس فدراسیون والیبال ایران یكی از اشتباهات تیم ایران را برگزاری دیدار تداركاتی با استرالیا كه یكی از رقبای ما محسوب می شد ، دانست و گفت: وقتی نتوانستیم با برخی تیم ها دیدار تداركاتی داشته باشیم با استرالیا بازی كردیم و با این كار بیشتر به آنها كمك كردیم تا خودمان. وی افزود: تیم جمهوری چك هم بیشترین آسیب را از این ناحیه دید كه سفارتش با ما همكاری نكرد. البته بازیكنان زحمت زیادی كشیدند و دو ماه دور از خانواده هایشان با تمام وجود بازی و تمرین كردند. داورزنی گفت: تیم استرالیا به چین با نتیجه سه بر صفر باخت ولی تیم ما بر آن تیم غلبه كرد. ما پیش از رویارویی با استرالیا نگران موضوعی بودیم . ولاسكو هم نگران بود. شب قبل از دیدار با استرالیا زمزمه هایی به گوش می رسید كه استرالیا تیمی قوی نیست و این خطرناك بود. رییس فدراسیون والیبال اضافه كرد: وقتی ست اول تیم ایران برد گفتند دیگر بازی تمام است ولی متاسفانه دست كم گرفتن كار موجب شد استرالیا سراغ سرویس های آنچنانی برود و بر ما غلبه كند. البته ما تاكنونشش بازی با استرالیا داشته ایم كه در پنج بازی از آنها پیروز شده ایم. اینها مسائلی است كه در ورزش پیشمی آید. وی در پاسخ به این سوال كه آیا بازی تداركاتی با استرالیا علت راه نیافتن ایران به المپیك است، گفت: من این حرف را نزدم. ما هفت بازی تداركاتی انجام دادیم . پیش بینی ما بازی با تیم های جمهوری چك ؛ اسلوونی ، فرانسه و اسپانیا بود ولی فقط توانستیم با بلغارستان و صربستان بازی تداركاتی داشته باشیم و با استرالیا هم بازی كردیم. داورزنی گفت: تیم والیبال استرالیا كمپی در اروپا دارد و بازیكنانش دو ماهبود به خانه نرفته بودند .آنها از كشوری به كشوری دیگر در اروپا سفر می كردند و دیدار تداركاتی انجام می دادند.

موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

پورحسن: لیگ برتر از 19 مهرماه آغاز می شود
بازديد : 1041

آپلودسنتر آپ98 رییس سازمان لیگ فدراسیون والیبال گفت: مسابقات والیبال باشگاه های برتر ایران در سال 91 از 19 مهرماه آغازخواهد شد. "منوچهر پورحسن" در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون والیبال، افزود: باشگاه های شرکت کنند تا31 خرداد مهلت دارند تا برای حضوردر این رقابت ها ثبت نام کنند. همچنین تا 45 روز به آغاز مسابقات یعنی (پنجم شهریورماه ) فرصت ارائه و تحویل مدارک به سازمان لیگ فدراسیون والیبال خواهند داشت. رییس سازمان لیگ فدراسیون والیبال در باره نتایج نشست امروز – شنبه –با مدیران باشگاه های لیگ برتر گفت: محورهای مختلفی در این نشستمطرح شد که نحوه جذب بازیکنان به گونه ای که در هر تیم علاوه بر بازیکنان درجه یک، سایر بازیکنان نیز امکان جذب داشته باشند از جمله این موارد بود. وی در ادامه با بیان اینکه در گذشتهبرای جذب بازیکنان مشکلاتی در تیم ها به وجود می آمد که کسی پاسخگو نبود، گفت: در این نشست مسئولیت مدیران باشگاه در این خصوص یادآوری شد و تاکید شد که سرپرست و مربی مسئولیت امور داخل زمین را بر عهده دارند. پورحسن با اشاره به جذب بازیکنانخارجی در باشگاه ها و پرداخت نشدن حقوق و مزایای برخی از آنان در سنوات گذشته لیگ برتر والیبال، گفت: این موضوع باعث شکایت آنان به فدراسیون جهانی والیبال می شد و FIVB نیز فدراسیون ایران را تحت فشار قرار می دادند. این موضوعدر نشست امروز نیز مطرح شد و به باشگاه تاکید شد که به تعهدات خود در برابر آنان عمل کنند. وی تصریح کرد: همچنین برای اینکهدر پروسه جذب بازیکنان خارجی، باشگاه متضرر نشوند، پیشنهاد شد برای جذب بازیکنان خارجی با فدراسیون والیبال در مورد کیفیت و قمیمت بازیکنان خارجی مشورت کنند. رییس سازمان لیگ با بیان اینکه فدراسیون والیبال بازیکنان ایرانی را بر اساس کیفیت و سطح فنی بازیآنان به چهار گروه تقسیم بندی کرده است، گفت: در این نشست پیشنهاد شد برای کوتاه شدن دست واسطه ها و استفاده بهینه از بودجه تیم ها قبل از جذب و عقد قرار داد با بازیکنان در خصوص سطح فنی آنان از فدراسیون استعلام کنند تا با هر بازیکن در حد و اندازه او برخورد شود. وی در ادامه با اشاره به حضور احتمالی 14 باشگاه در لیگ برتر سال اینده گفت: میزان مشهد مهلت خواسته شاید به بازی های امسال برگردد. از سوی دیگر با توجه به اینکه تجربه نشان داده که برخی شهرستان ها توانایی حضور دو تیم درلیگ برتر را ندارند و والیبال آنان آسیب خواهد دید، رییس فدراسیون والیبال به نمایندگان گنبد پیشنهاد کرد که با یک تیم قدرتمند در لیگ امسال حضور یابند که قرار شد آنان در مورد این موضوع فکر کنند. پورحسن تاکید کرد: جلسه امروز نشست خوبی بود و قرار شد مدیران باشگاه در خصوص مطالب مطرح شده به جمع بندی نهایی برسند و در نشست آینده پیشنهادات خود را مطرح کنند.
موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

ايران الف از راهيابي به نيمه نهايي بازماند
بازديد : 823

آپلود سنتر رایگان تصویر تيم واليبال ساحلي الف ايران در ادامه بازي هاي سومين دوره مسابقات ساحلي آسيا مغلوب اندونزي شد و از راهيابي به جمع چهار تيم برتر بازماند. به گزارش روابط عمومی فدراسيون واليبال، ملي پوشان در بازي مرحله سوم اين رقابت ها به مصاف اندونزي رفت و دو بر يك در برابر اين تيم شكست را پذيرا شد. گفتني است تیم ملی الف والیبال ساحلی کشورمان در بازی نخست 2 بر صفر برابر افغانستان به پیروزی رسید. در بازی دوم مغولستان را هم باهمین نتیجه شکست داد و بعد از غلبه بر تیم ملی چین به مرحله یک چهارم نهایی راه یافته بود. همچنین تیم ملی ب والیبال ساحلی کشورمان نیز بعد از دو پیروزی 2 بر صفر برابر تیمهای هنگ گنگ و کویت در بازی سوم با شکست 2برصفر برابر قزاقستان از دور رقابتها کنار رفت.
موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

ايران الف با شكست ميزبان به جمع هشت تيم برتر راه يافت
بازديد : 977

آپلود سنتر رایگان تصویر تيم ملي واليبال ساحلي يك كشورمان موفق شد با شكست چين (ميزبان) درسومين دوره مسابقات ساحلي آسيا راهي دور بعدي و در جمع هشت تيم برتر اين رقابت ها قرار گيرد. به گزارش روابط عمومي فدراسيون واليبال، مرحله دوم مسابقات واليبال ساحلي سومين دوره بازي هاي آسيايي روز گذشته در چين پيگيري شد و تيم ملي يك ايران در برابر پنج هزار تماشاگر چيني دو بر يك بر تيم ميزبان غلبه كرد. بهرام افشارزاده دبيركل كميته ملي المپيك كشورمان از تماشاگران ويژه ديدار ايران و چين بود. نماينده دوم ايران نيز روز گذشته در مرحله يك حذفي اين رقابت ها در برابر قزاقستان دو قرار گرفت و با پذيرش شكست دو بر صفر در برابراين تيم از دور مسابقات كنار رفت. تيم ايران يك امروز شنبه به مصاف اندونزي خواهد رفت و در صورت پيروزي در جمع چهار تيم برتر مسابقات واليبال سومين دوره بازي هاي آسيايي قرار خواهد گرفت.
موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

نمایندگان والیبال ساحلی به مرحله دوم صعود کردند
بازديد : 1488

آپلود سنتر رایگان تصویر تیم های والیبال ساحلی یک و دو ایران با صدرنشینی در گروه های خود به دور بعدی سومین دوره بازی های ساحلی آسیا راه یافتند. به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، سومین روز مسابقات والیبال ساحلی سومین دوره بازی های آسیاییدیروز پنج شنبه در هیانگ چین پیگیری شد. در نخستین بازی تیم ملی والیبال ساحلی (یک) ایران دو بر صفر از سد مغلوستان (یک) با امتیازهای 21 بر هشت و 21 بر هفت گذشت. همچنین تیم ملی والیبال ساحلی (دو) ایران 2 بر صفر با امتیازهای 21 بر18 و 21 بر 16 هنگ گنگ یک را شکست داد. بدین ترتیب تیم های ملی ایران با صدرنشینی در گروه های خود به جمع 16 تیم برتر این رقابت ها که از 16 گروه به مرحله بعد راه یافتند، صعود کردند. در مرحله دوم این رقابت ها که به صورت تک حذفی برگزار می شود، تیم ملی والیبال ساحلی یک ایران به مصاف چین یک می رود و نماینده دوم کشورمان نیز با قزاقستاندو بازی خواهد کرد.
موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

کاله با ملی پوشانش آماده جام باشگاه های آسیا می شود
بازديد : 999

آپلود سنتر رایگان تصویر سرمربی تیم والیبال کاله مازندران بابیان اینکه از یک ماه پیش تمرینات این تیم برای حضور در رقابت های جام باشگاه های آسیا آغاز شده از اضافه شدن بازیکنان ملی پوش اینتیم به تمرینات خبر داد. به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، بهروز عطایی گفت: تمرینات تیم کاله از حدود یک ماه پیش آغاز شده و ملی ‍پوشان این تیم از جمله علیرضا نادی، حمزه زرینی و سعید معروف هم از سی ام خرداد بهتمرینات اضافه می شوند تا کاله با تیمی کامل راهی جام باشگاه های آسیا شود. عطایی تصریح کرد: پس از رقابت های انتخابی المپیک چند روز به ملی پوشان استراحت دادیم تا با شرایط بهتر به تیم اضافه شوند. سرمربی تیم والیبال کاله گفت: ما برای کسب عنوان قهرمانی به رقابت های باشگاه های آسیا می رویم و هیچ حریفی را در این مسابقات دست کم نخواهیم گرفت. رقابت های والیبال جام باشگاه های آسیا 10 تا ۱۸ تیر در شانگهای چینبرگزار می شود و تیم کاله به عنوان قهرمان فصل گذشته لیگ برتر والیبال به این مسابقات می رود.
موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

دو پيروزي در دومين روز بازيهاي ساحلي آسيا
بازديد : 959

آپلود سنتر رایگان تصویرنمايندگان ساحلي كشورمان در دومين روز مسابقات واليبال سومين دوره بازيهاي ساحلي آسيا به دو پيروزي دست يافتند. به گزارش روابط عمومي فدراسيون واليبال، سومين دوره بازي هاي ساحلي آسيا از روز گذشته در 14 رشته ورزشي در شهر "هيانگ" چين با حضور مسئولان كميته بين المللي المپيك و شوراي المپيك آسيا آغاز شد. مسابقات واليبال ساحلي اين دوره از رقابت ها با حضور 49 تيم برگزار مي شود كه از نظر تعداد در دو دورهقبلي ركورد دار است. تيم هاي شركت كننده در مسابقات واليبال ساحلي در 16 گروه قرعه كشي شدند كه دور نخست مسابقات به صورت دوره اي برگزار مي شود و از هر گروه تنها يك تيم به مرحلهبعد صعود مي كنند. مراحل دوم تا آخر اين رقابت ها نيز به صورت تك حذفي برگزار خواهد شد. نمايندگان واليبال ساحلي ايران متشكلاز دو تيم در اين رقابت ها حضور دارند كه ايران يك شامل پزويز فرخي و آق محمد سلاق با تيم هاي افغانستان يك و مغلولستان يك هم گروه هست و تيم ايران دو نيز متشكل از بهمن قلي پوري و صابر هوشمند در مرحله اول با تيم هاي كويت يك و هنگ گنگ يك هم گروه شد. در اولين روز اين رقابت ها (23 خردادماه) تيم هاي سرگروه استراحت داشتند و با توجه به اينكه هر دو تيم ايران سرگروه بودند، استراحت كردند. در دومين روز نيز تيم ايران يك افغانستان را دو بر صفر با امتياز هاي 21 بر يك و 21 بر شش شكست داد و تيم ايران دو نيز كويتيك را در دو ست پياپي با امتياز مشابه 21 بر 8 از پيشرو برداشت. فردا در سومين روز اين رقابت ها نمايندگان كشورمان به ترتيب با مغولستان و هنك كنگ ديدار خواهند كرد. مرحله دوم مسابقات واليبال ساحلي بازي هاي آسيايي نيز از 26 خردادماه به صورت تك حذفي آغاز مي شود كه به مدت سه روز پيگيري خواهد شد. حميد موحدي به عنوان سر مربي، كامران ذوقي به عنوان سرپرست و مهرداد مهران پور به عنوان آناليزور نمايندگان واليبال ساحلي ايران را در اين رقابت ها همراهي مي كنند.
موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

جلسه يك ساعته داورزني با ولاسكو
بازديد : 1078

آپلود سنتر رایگان تصویر رییس فدراسیون والیبال امشب با"خولیو ولاسکو" سرمربی تیم ملی جلسه یکساعته داشت. به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، "محمدرضا داورزنی" بعد از پیروزی تیم در هتل محل اسکان یک ساعت با سرمربی تیم ملی والیبال در جلسنه بود تا برنامه های تیم ملی را تا رقابت های AVC کاپ بررسی کنند. البته ولاسکو فردا از توکیو برای استراحت به کشورش برمی گردد اما خیلی زود کارش را دو باره در تهران از سر می گیرد. داورزنی درباره این جلسه گفت: در ایننشست در باره برنامه های تیم ملیتا AVC کاپ، زمان استراحت بازیکنان، دعوت از بازیکنان جدید،بازیکنان تیم الف و ب صحبت کردیم. رییس فدراسیون والیبال افزود: ولاسکودرباره شروع کار تیم ملی می گوید:«تمرینات تیم یکی، دو هفتهدیگر شروع می شود. ملی پوشان کاله هم بعداز جام باشگاه های آسیا به اردو برمی گردند. بعد تیم در جام وگنر لهستان حاضر می شود و بازیهای تدارکاتی هم دارد. داورزنی با اشاره به اینکه امسال AVC کاپ حکم انتخابی آسیا برایلیگ جهانی دارد، گفت: فدراسیون نمی خواهد بعد از سهمیه المپیک آنرا از دست بدهد. ایران با قهرمان این رقابترها باید جواز لیگ جهانی را از آسیا بگیرد. رییس فدراسیون والیبال گفت: حالا که سهمیه نگرفته ایم باید به فکر لیگ جهانی باشیم. به همین خاطر تیم را برای این مسابقه ها آماده می کنیم.
موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

نگاهی گذرا به عملکرد بهترين و بدشانس ترين تيم قاره آسيا
بازديد : 796

آپلود سنتر رایگان تصویرتیم ملی والیبال ایران در هفت دیدار خوددر مسابقات والیبال انتخابی المپیک با پنج پیروزی و دو شکست به كار خود پايان داد و با بد اقبالي با اختلاف يك امتياز از راهيابي به المپيك لندن بازماند. به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، مسابقات انتخابی المپیک در توکیو با شکست ژاپن مقابل ایران در آخرین دیدار این رقابت ها به پایان رسید. تیم ملی والیبال ایران در پنج پیروزی خود، سه برد سه بر صفر( ژاپن، ونزوئلا و کره جنوبی)، یک پیروزی سه بر یک (پرتوریکو) و یک بردسه بر دو (چین) کسب کرد. همچنین اين تيم دو شکست مقابل تيم هاي راه يافته به المپيك با نتيجه سه بر یک (استرالیا) و سه بر صفر (صربستان ) را تجربه کرد. ملی پوشان کشورمان در مجموع هفت دیدار خود 612 پوئن کسب کردند و547 پوئن به حریفان دادند که در اين ميان 16 ست را بردند و 9 ست را باختند. تیم ایران در پايان با کسب 14 امتیاز رتبه سوم جدول را از آن خود کرد و بالاتر از کره جنوبی، چین و ژاپن دیگر نمایندگان آسیا در جدول رده بندي ایستاد. مردان واليبال كشورمان با ميانگين سني 24.4 سال، دومين تيم جوان مسابقات بودند كه با عملكرد خوب خود بالاتر از تيم هاي آسيايي خود قرار گرفتند. ايران در صورتي كه تنها يك ست ديگر در ديدار استراليا يا دو ست در بازي مقابل صربستان بدست مي آورد، به المپيك 2012 لندن صعود مي كرد كه با بد اقباليبسيار از دست يافتن به اين مهم بازماند. البته ضعف مديريت در AVC كه موجب شد قاره پهناور آسيا هيچ نماينده اي در رقابت هاي واليبال المپيكلندن نداشته باشد، بي تاثير نبودهكه اين موضوع اعتراض شديد مسئولينفدراسيون واليبال ايران را به فدراسيون جهاني واليبال در برداشت. نتایج تیم ملی ایران والیبال ایران در مسابقات انتخابی المپیك به قرار زیر است:
ایران 3 – كره جنوبی صفر
ایران 3 – چین 2
ایران 1 – استرالیا 3
ایران 3 – پورتوریكو 1
ایران 3 – ونزوئلا صفر
ایران صفر – صربستان 3
ایران 3 - ژاپن صفر
جدول رده بندی نهایی این رقابت ها نیز به قرار زیر است:
1 صربستان 21 امتیاز
2 استرالیا 15 امتیاز
3 ایران 14 امتیاز
4 ژاپن 11 امتیاز
5 چین 11 امتیاز
6 كره جنوبی 8 امتیاز
7 ونزوئلا 3 امتیاز
8 پورتوریكو 1 امتیاز

موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

ايران - ژاپن/عكس
بازديد : 846

چهار بازیکن ایران در جمع بهترین های مسابقات انتخابی
بازديد : 894

آپلود سنتر رایگان تصویرمحمد موسوی، سعید معروف ،فرهاد قائمي و فرهاد ظریف در جمع بهترین بازیکنان مسابقات انتخابی المپیک 2012 لندن درتوکیو معرفی شدند. به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، كميته Vis مسابقات والیبال انتخابي المپيك - توكيو در پايان اینرقابت ها اسامي بهترين بازيكنان را اعلام کرد که بهترین لیبرو، بهترینپاسور و بهترین دفاع کننده این رقابتها سه بازیکن از ایران هستند. فهرست بهترین های مسابقات والیبال انتخابی المپیک 2012 لندن به قرار زیر است:
امتياز آورترين بازيكن ، فوکوزاوا از ژاپن با کسب 107 امتیاز ، در این گروه امیر غفور با 100 امتیاز در مکان چهارم قرار گرفت.
بهترين اسپكر: شیموز از ژاپن نفر اول وامیر غفور از ایران دوم شد.
بهترين دفاع كننده: محمد موسوی از ایران
بهترين زننده سرويس: ادگار توماس از استرالیا نفر اول و فرهاد قائمی ازایران دوم شد.
بهترين توپ گير: رن کیو از چن نفر اول و فرهاد ظریف از ایران در مقام دوم قرار گرفت.
بهترين پاسور: سعید معروف از ایران
بهترين دريافت كننده: اوهیون از کره جنوبی نفر اول شد و فرهاد ظریف از ایران در مکان پنجم این رده بندی قرار گرفت. بهترين ليبرو نیز فرهاد ظریف از ایران شد.

موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

برد مقتدرانه،تلاش براي آينده
بازديد : 1028

آپلود سنتر رایگان تصویرامروز يكشنبه 21 خرداد ساعت 14:35 در آخرين بازي از سري مسابقات انتخوابي المپيك،تيم ملي ژاپن در سالن10 هزار نفره ي مترو پليتن شهرتوكيو،ميزبان تيم ملي ايران بود.
تيم ملي ايران كه ديگر براي سعود به المپيك اميدي نداشت،بدون ترس و استرس بازي ميكرد،ست اول را شاگردان ولاسكو با تركيب:نادي،موسوي،قائمي،غفور،فياضي،معروف،و ظريف شروع كردند و بجز زريني كه از ناحيه ي مچ پا مصدوم بود ،بقيه ي بازيكنان اصلي در تركيب حضور داشتند،در ست اول بازيكنان پايا پاي پيش ميرفتند ولي در اواخر ست جلو افتادند و اين ست را بانتيجه ي 25 بر 22 به نفع خود به پايان رساندند،ست دوم شروع شد و تيم ملي ژاپن كمي جلو افتاد و وقت استراحت فني اول را ژاپن بدست آورد،و همچنان جلو بودند و ملي پوشان در امتياز 24 با ژاپن برابر شد و با امتيار 27 بر 26 جلو افتاد،از اين طرف توپ بدون دفاع ميخوابيد و از آن طرف هم قضيه صادق بود،و بلاخره ملي پوشان توانستند با نتيجه ي نفسگير 35 بر 33 نتيجه ي اين ست را نيز به نفع خود رقم بزنند در اين ست عليرضا مباشري به جاي پوريا فياضي به ميدان آمد.
ست سوم شروع شد و باز اين ژاپن بود كه جلو افتاد و در امتياز 14 بر 11 جلو بود،و از اين به بعد بازيكنان ايران توپ و ميدان را در دست گرفتند و بانتيجه ي مشابه ست اول ،يعني 25 بر 22 نتيجه ي اين ست را نيز از آن خود كردند تا 3 بر صفر با نتايج 25 بر22 و 35 بر33 و 25 بر22 اين بازي سخت و نفسگير را به پايان برساند.
اين آخرين بازي تيم ملي ايران بود كه توانست با 5 برد و 2 باخت از 7 بازي با 14 امتياز بعد از صربستان و استراليا درجايگاه سوم جدول قرار گيرد،تا با وجود داشتن شايستگي براي سعود به المپيك ،از سعود به اين رويا باز بماند،و باز اين رويا دست نيافتني باقي بماند،اميدواريم كه در سال هاي آتي تيم ملي ايران بتواند به المپيك راه يابد.

موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,,
می پسندم نمی پسندم

استراليا المپيكي شد
بازديد : 1067

آپلود سنتر رایگان تصویر تيم ملي واليبال استراليا با شكست چين جواز حضور در المپيك 2012 لندن را كسب كرد. به گزارش روابط عمومي فدارسيون واليبال، ساعت 9 صبح امروز به وقتتهران دوتيم استراليا و چين در چهارچوبرقابت هاي انتخابي المپيك 2012 لندن به مصاف هم رفتند كه نماينده قاره اقيانوسيه در سه ست پياپي با امتيازات 25 بر 12، 25 بر 20 و 25 بر 13 از سد چين گذشت تا به عنوان تنها نماينده آسيا و قيانوسيه جواز حضور در رقابت هاي واليبال المپيك 2012 لندن را كسب كند.
موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

آخرين روز، آخرين توپ، آخرين سوت
بازديد : 968

آپلود سنتر رایگان تصویر روز ششم مسابقات والیبال انتخابی المپیک 2012 لندن در توکیو با برگزاری چهار دیدار پیگیری شد کهقطعی شدن قهرمانی صربستان و صعودش به المپیک لندن از مهمترین نتایج بود، اما تعیین بهترین تیم آسیایی به دیدار آخر موکول شد. به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، در نخستین بازی روز ششم تیم ملی والیبال ایران سه بر صفر مغلوب صربستان شد تا قهرمانی اینتیم مسجل و آماده سفر به لندن شود. در دومین بازی امروز نیز تیم چین، ونزوئلا را از پیش رو برداشت تا ازنظر امتیاز با ایران برابر شود و به عنوان مدعی بهترین تیم آسیایی خود را معرفی کند. دیدار دو تیم کره جنوبی و استرالیا نیزسومین جدال امروز بود که استرالیا با شکست کره 12 امتیازه شد و یکپله بالاتر از ایران در مکان دوم جدول قرار گرفت تا امید بیشتری به کسب جواز لندن داشته باشد. در چهارمین بازی نیز تیم والیبال ژاپن میزبان این رقابت ها به رغم از دست دادن ست نخست بر پرتوریکو غلبه کرد تا این تیم نیز با ایران و چین هم امتیاز شود. در جدول رده بندي ایران و ژاپن از نظر امتیاز، تعداد برد و معدل ست برابر هستند اما به دلیل اینکه معدل پوئن ها تیم ملی والیبال ایران در بيشتر است، ایران در رده سوم و ژاپن در رتبه چهارم جدول قرار گرفت. همچنين تيم چين به دليل تعداد برد كمتر پايين تر از ايران و ژاپن دررده پنجم جاي گرفت. جدول مسابقات در پایان روز ششم بهقرار زیر است:
1- صربستان 18 امتیاز
2- استرالیا 12 امتیاز
3- ایران 11 امتیاز
4- ژاپن 11 امتیاز
5- چین 11 امتیاز
6- کره جنوبی 6 امتیاز
7- ونزوئلا 3 امتیاز
8- پرتوریکو بدون امتیاز
دیدارهای فردا یکشنبه حساسیت زیادی برای تیم های استرالیا، ایران،چین و ژاپن خواهد داشت، زیرا تنها یکی از این تیم ها نماینده آسیا در مسابقات والیبال 2012 لندن خواهد شد. اگر استرالیا که فردا یکشنبه به مصاف چین خواهد رفت، موفق به شکست این تیم در سه ست متوالی و یا سه بر یک شود، صرفه نظر از نتيجه بازي ايران و ژاپن حضورش در المپیک قطعی خواهد شد. از طرفي هم چين براي صعود به المپيك به هر سه امتياز اين ديدار نياز دارد. در صورتي كه چين مقابل استراليا پيروز شود يا اين ديدار به پنج ست كشيده شود، تکلیف بهترین تیم آسیا بعد از بازی چهارم که دو تیم ایران و ژاپن به مصاف یکدیگر خواهند رفت مشخص می شود وتيم مليواليبال كشورمان در صورت پيروزي برابر ژاپن و شكست استراليا مقابل چينبا هر نتيجه اي، يا پيروزي 3 بر 2 استراليا مقابل چين براي اولين مرتبه رقابت هاي واليبال المپيك 2012 لندن صعود خواهد كرد. برنامه دیدار های فردا یکشنبه به قرار زیر است:
ساعت 6:30: صربستان – ونزوئلا
ساعت 09:00: چین – استرالیا
ساعت 11:30: کره جنوبی - پرتوریکو
ساعت 14:35: ژاپن - ایران

موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,,,
می پسندم نمی پسندم

ايران - صربستان/عكس
بازديد : 851

موسوی و قائمی همچنان بهترین دفاع و زننده سرویس
بازديد : 1034

آپلود سنتر رایگان تصویر كميته Vis مسابقات والیبال انتخابي المپيك - توكيو در پايان روز ششم این رقابت ها اسامي بهترين بازيكنانرا به قرار زیر اعلام كرد: امتياز آورترين بازيكن:
1- فوکوزاوا از ژاپن
2- زانگ چین از چین
3- توماس ادگار از استرالیا
بهترين اسپكر:
-1 نیکولا کواکویک از صربستان
-2 شیمیزو از ژاپن
-3 نیکیک میلوز از صربستان
بهترين دفاع كننده:
-1 محمد موسوی از ایران
-2 آیدن زینگل از استرالیا
-3 توماس ادگار از استرالیا
بهترين زننده سرويس:
1- فرهاد قائمی از ایرن
2- فوکوزووا از ژاپن
3- توماس ادگار از استرالیا
بهترين توپ گير:
1- زن کیو از چین
2- فرهاد ظریف از ایران
3- اوهیون از کره جنوبی
بهترين پاسور:
1- پت کویک از صربستان
2- سعید معروف از ایران
3- فرنادو مورالز از پرتوریکو
بهترين دريافت كننده:
1- اوهیون از چین
2- نیکیک میلوز از صربستان
3- هونگ ساک ا زکره جنوبی
بهترين ليبرو:
1- اوهیون از کره جنوبی
2- زن کیو از چین
3- گری گوری از پرتوریکو
4- فرهاد ظریف از ایران

موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

ولاسكو : صربستان ثابت كرد يكي از بهترين تيم هاي جهان است
بازديد : 1015

آپلود سنتر رایگان تصویر سرمربي تيم ملي واليبال كشورمان گفت: صربستان ثابت کرد که نه تنها بهترین تیم این دور از مسابقات است، بلکه یکی از بهترین تیم های دنیا هم هست. به گزارش روابط عمومي فدراسيون واليبال، "خولیو ولاسکو" در نشست خبري بعد بازي با صربستان افزود:پیش از هر چیز پیروزی صربستان و راهیابی این تیم به المپیک لندن را به آنها تبریک می گویم. وي با بيان اينكه من از بازیکنانم خواستم که به بازی خود ادامه بدهند، حتّی اگر صربستان از آنها پیش افتاد، اظهار داشت: بجز اواخر ست اول و دوم، بازیکنانم بازی خوب خود را در زمین طبق انتظار من ارائه کردند. سرمربي تيم ملي واليبال ايران با تاكيد بر اينكه دلیل باخت ما تنها به اشتباهاتمان مربوط نمی شود، خاطرنشان كرد: بازی خوب تیم صربستانکه از آن صربستان ساخت، نیز ما رامغلوب کرد. باید از آنها یاد بگیریمو در دقایق حساس مثل آنها با خیال راحت بازی کنیم. خالی از لطف است اگر نگویم که تیم من هم خوببازی کرد و پیشرفت خوبی نیز داشتهاست. ولاسكو با بيان اينكه من قبل از بازی هم به بازیکنانم گفته بودم با تیم خیلی خوبی بازی سختی داریم، گفت: در این بازی بازیکنانماشتباهات فردی داشتند و در مقابل صربستانی ها با عکس العمل های بهموقع امتیاز گرفتند.با این حال ما ادامهمی دهیم . بازیکنان را ریکاوری می کنیم برای بازی فردا با ژاپن. سرمربي تيم ملي واليبال در باره تاکتیک سرویس شاگردانش گفت: گفته بودم سرویس موجی روی دست بازیکنان صربستان بزنند. تا بازیکن صربی که در منطقه 6 می خواهد دريافت كند را از کار بیندازد. اما می دانستم که نباید روی دست لیبرو بزند. باید می زدند گوشته ها. به سرویس زنها هم گفتم اشتباه نکنید.اعتماد به نفس داشته باشید و فکرکنید که باید کاری را انجام دهید نه اینکه نباید انجام دهيد. ولاسكو در باره بازي بعدي ايران دربرابر ژاپن نيز گفت: در بازی فردا با ژاپن نیز تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا پیروز شویم. در مسابقات تیم ها باید بیاموزند که چگونه شکست ها را از یاد ببرند و از شکست ها درس بگیرند. وي تصريح كرد: باید تکنیک ها، تاکتیک ها و موقعیت های خاص را یاد بگیرند تا بتوانند بهتر بازی کنندو در عرض نیم ساعت شکست را از حافظه خود پاک کنند. سرمربي تيم ملي واليبال كشورمان تاكيد كرد: فردا با تیمی متفاوت با ویژگی هایی متفاوت جلوی چشمان ده ها هزار تماشاچی بازی خواهیم کرد. موقعیت ما در بازی فردا متفاوت است بنابر این باید فوراً تصور خود را تغییر دهیم. اگر به شکست امروز فکر کنیم، برای بازی فردا آماده نخواهیم بود.
موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

باخت 3 بر صفر مقابل قهرمان اروپا
بازديد : 971

آپلود سنتر رایگان تصویرامروز شنبه20 خرداد،ساعت 6:30 دقيقه ،نوبت ايران بود تا بخت خود در مقابل صربستان بيازمايد،صربستاني كه از 5 مسابقه 5 برد بدست آورده بود ،و ايراني هاميخواستند اولين شكست صربستان را رقم بزنند.
تيم ملي ايران مانند سابق با همان تركيب اصلي يعني:سعيد معروف،فرهاد قائمي،محمد موسوي،عليرضا نادي،امير غفور،حمزه زريني، و فرهاد ظريف ست اول را شروع كرد.در ابتداي ست اول صربستان كمي جلو افتاد و با اسپك هاي خطرناك خود ترس را در دل ملي پوشان انداخت ولي ايراني ها تسليم نشدند و بدون ترس جلو ميرفتند كه در امتياز18 بر 21 جلو افتادن و حتي در امتياز24 بر22 فرصت برد اين ست را داشتند كه اسپك نادي را دفاع قد بلند صربستان دفاع كرد و بعد از كشمكش فراوان و به زور با نتيجه ي 30 بر 28 اين صربستان بود كه پيروز از زمين بيرون آمد.
ست دوم شروع شد و ملي پوشان كه توانايي برد اين تيم را در خود ديدند بار ديگر مصمم تر وارد ميدان شدند و اين ست را نيز با نتيجه ي نفسگير 30 بر 28 واگذاركردند.
ست سوم نيز شروع شد و تيم ملي ايران اميد خود براي پيروزي اين بازي را از دست داده بود و از همان ابتدا 7 بر 3 عقب افتاد تا ضمن از دست دادن روحيه ي خود،به تيم مقابل روحيه بدهد،در اين ست با توجه به اين كه ست اول و دوم را ما اول به امتياز 20 رسيده بوديم ،اينبار اين صربستان بود كه اين امتياز را تصاحب كرد، در اواخر اين ست بچه ها توانستند اختلاف امتياز را كمتر كنند اما نتوانستند مانع امتياز گرفتن حريف خود شوند،و اين ست را با نتيجه ي 25 بر 22 واگذار كردند تا 3 بر صفر،بازيي را كه ميتوانستند برنده باشند را واگذار كنند و بار ديگر ماشين حساب بدست منتظر معجزه و نتايج بقيه ي بازي ها باشند.
از نكات قابل توجه اين بازي :سرويس هاي پرشي در دستور كار تيم ملي ايران بود،و ولاسكو و سيچلو راه غلبه بر اين تيم سر سخت را در از هم پاشي اين تيم و از كار انداختن سرعتي زن هاي آن ميديدند كه ملي پوشان نتوانستند آن طور كه بايد و شايد سرويس بزنند و حتي ميتوان گفت كه از دست دادن اين سرويس ها عامل شكست تيم ملي ايران بود.
اما در طرف ديگراين صرب ها بودند كه با زدن سرويس هاي محكم شيرازه ي تيم ما را از هم پاشاندند،و چندين امتياز سرويس گرفتند والبته مانع رسيدن توپ به سرعتي زن هاي ما ميشدند.
با توجه به توضيحات بالا ايران در سه ست متوالي و با نتايج 30 بر28 و 30 بر 28 و 25 بر 22 مغلوب قهرمان اروپا شد تانگاه هايش به بقيه ي بازي ها باشد و با اميد كمتري براي سعود آخرين بازي خود را انجام دهد. آخرين بازي ايران نيز فرا يكشنبه ساعت 14:35 به وقت تهران با ژاپن است كه مطمئنا بازي خيلي سختي با حضور 10 هزار تماشاگر خواهد بود.

موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

ولاسکو: فردا برای فتح قلعه صربستان پیکار می کنیم
بازديد : 1079

آپلود سنتر رایگان تصویر سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان که شاگردانش مقام دوم مسابقه های انتخابی المپیک را در اختیار دارند به بازیکنان گفت: فردا باید قلعه صربستان را فتح کنید. به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، "خولیو ولاسکو" گفت: من به بازیکنانم گفته ام هر کدام باید به فکر بهترین بازی خود برای فردا باشند. همه یکی هستند اما خاصبازی می کنند. بهترین بازی که نتیجه ای جز برد ندارد. البته خواسته دوم من از آنها گرفتن امتیاز زیاد از صربستان است. چرا که بقیه تیم ها نهایتا 15 پوئن از این تیم می گرفتند و وقتی زورشان نمی رسید، بازی را رها می کردند. سرمربی تیم ملی والیبال با بیان اینکه دیروز به تیمم گفتم در تمرینامروز نمی رویم برای عرق کردن وریکاوری. تمرین واقعی داریم تا خیلی خوب اماده شویم، خاطر نشان کرد: بچه ها امروز تمرین سختی را انجام دادند و چون از تیم خواسته بودمفردا خوب توپگیری کنند. بچه ها درتوپگیری امروز عکس العمل های خوبیداشتند. وی که به شکست صربستان امیدوار است، تصریح کرد: تیمم میتواند خوب باشد. صربستان واقعا فوق العاده مقابل استرالیا توپگیری کرد. تیم من هم برای پیروزی بایدهمین کار را بکند. البته برد ما بستگی به بازی بازیکنانم دارد. ولاسکو که چهارشنبه بازی استرالیا - صربستان در سالن از نزدیک تماشا کرد، گفت:من همه بازیکنان صربستان را خوب می شناسم. به خاطر بازی آنها در ایتالیا، شناخت کاملی دارم. صربستان تیمی است که خیلی کم اشتباه می کند، خوب توپگیری می کند. بازیکنانش در شرایط بد با دو دفاع یا سه دفاع شرایط ایده آل را به وجود می آورند تاخوب نتیجه بگیرند. وی با اشاره به اینکه در نشست خبری جام جهانی هم گفتم که صربستان الگوی تیم والیبال ایران است، افزود: ما الگویمان را بردیم قبل از اینکه به استرالیا و چین باخته باشیم. اینکه صربستان انگیزه دارد یا ندارد فرقی نمی کند، ما می رویم که ببریم. به شاگردانم هم گفتم حساب و کتاب را کنار بگذارند. چراکه در این شرایط تنها انرژی انها باید صرف شکست صربستان شود.
موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

اعتماد و حمایت همه جانبه داورزنی ازمردان والیبال ایران
بازديد : 813

آپلود سنتر رایگان تصویرداورزنی: تیم ملی در راه المپیکی شدن با تمام قوا می جنگد رییس فدراسیون والیبال کشورمان بعد از باخت چین به کره و استرالیا به ژاپن گفت: حالا ملی پوشان باید از فرصت پیش آمده استفاده کنند تا المپیکی شوند. به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، "محمدرضا داورزنی" هم مثل ملی پوشانش از خود زنی آسیایی ها خوشحال است. چرا که شکست چین و استرالیا شانس المپیکی شدن ایران را بیشتر کرد، به شرطی که تیم ملی ایران از آن به نفع خود استفاده کند. رییس فدراسیون والیبال گفت: بعد ازباخت به استرالیا، بچه ها خیلی سنگین با پورتوریکو بازی کردند،چرا که هنوز به فکر باخت بودند، وقتی حساب وکتاب می کردند، می دیدند استرالیا المپیک می رود،بدون اینکه خودشان شانسی برای صعود داشته باشند. اما حالا وضعیت فرق کرده، می دانند رفتن به المپیک دست خودشان است، به شرطی که از فرصت بوجود آمده خوب استفاده کننند و برای سهمیه با صربستان بجنگند. داورزنی با اینکه می داند تیمش برای برد صربستان کار سختی دارد، اما به انان ایمان دارد، تاکید می کند: حالا شرایط طوری شده که بچه ها می دانند با برد دو بازی آخر جواز المپیک در دستشان است. در حالیژاپن میزبان برای سهمیه برنامه ریزیکرده بود. چین همین طور. به هر حالما هم برای آن می جنگیم. تیم فردا با صربستانی بازی دارد که قبلا هم با ان بازی تدارکاتی و رسمی داشته و حتی ان را برده است. بچه ها کار سختی دارند اما شدنی است. آنها می توانند. من باور دارم. البته بعد هم ژاپن را ببرند با قدرت به المپیک بروند. امیدوارم در دو بازیمانده هم قدرتشان را به نمایش بگذارند. رییس فدراسیون والیبال تصریح کرد:وقتی تیم ملی والیبال ایران ناباورانه به استرالیا باخت، تیم جوان روحیه اش را از دست داد. بازیکنان که ماهها در اردو بودند با این اتفاق انگار همه زندگی اشان را از دست دادهبودند. زمان می برد تا دوباره خودشان را پیدا کنند. تیم ما هم با اینکه از پنج بازی، چهار برد داشت،اما همه فکر می کردند به خاطر باخت به استرالیا دیگر شانسصعود به المپیک را ندارند، با شرایط جدید ما 11 امتیازی هستیم و استرالیا 9 امتیازی. حتی اگر استرالیا 6 امتیاز دو بازی بعدی را هم بگیرد 15 امتیازی می شود. در حالی که ما تنها چهار امتیاز با 15 فاصله داریم. ژاپن هم 8 امتیازی است و در بهترین شرایط 14 امتیازی می شود. حالا شرایط برای تیم ما مهیا شده، بازیکنان باید برای گرفتن سهمیه بجنگند. به نظر داورزنی ملی پوشان در بازی با استرالیا کم کاری نکردند. او یادآور می شود که استرالیا مسابقه ها رابا دو بازی آسان شروع کرد. پورتوریکو و ونزوئلا. در عین ناباوری هم در بازی با ایران برد. شاید بااین برد خیلی ها فکر کردند استرالیاتیم توانمندی است، اما باید بگویمطبیعت تورنمنت همین است. یک روز، روز یک تیم است و بازیکنانشخوب کار می کنند. در روز دیگر بازیکنان به خاطر شرایط مسابقه و روحیه، باغرور بازی را شروع می کنند و با اطمینان از اینکه 3 امتیاز مسابقه را دارند، اما با یک دفاع و دریافت خوب نتیجه را از دست می دهند. ما قبلا هم شاهد این باخت ها بوده ایم که باید با این مشکلات مقابله کنیم. باخت به چین در جام جهانی، باخت به مصر در قهرمانی جهان و باخت به ژاپن در فینال بازیهای آسیایی گوانگ ژو. رییس فدراسیون والیبال که معتقد است کلاس صربستان در این رقابت هامتفاوت از سایر تیم ها است، افزود: در این رقابتها تنها صربستان کلاس خاصی دارد. این تیم قهرمانی در جهانالمپیک را در پرونده کاری خود دارد. در لیگ جهانی هم حضور دارد. البته از بین بقیه تیم ها تیم ایران با کلاس صربستانی ها همخوانی دارد. داورزنی تنها مشکل تیم ملی ایران راکمبود دیدار تدارکاتی می داند و می افزاید: والیبال ایران پیشرفت کرده اماتجربه بین المللی لازم دارد. اگر در سال چند بار با تیم های برزیل، بلغارستان، صربستان، روسیه و... بازی کند به طور حتم چیزی از تیم های برتر دنیا کم ندارد. تنها تفاوتش کم تجربگی بازیکنان است. تیمی که بعد از جام جهانی، پنج تغییر را داشته، آن هم به خاطر اعتماد به جوانانش. طبیعی است که قابل مقایسه با تیم های با تجربه صربستان و استرالیا نیست. پشت خطزن صربستان سابقه بیش از 250 بازی دارد، پشت خط زن استرالیا همینطور. درحالی که فرهاد قائمی برای اولین بار در تیم ملی ایران بازی می کند. فدراسیون به بازیکنان و کادر فنی اعتماد کرده است. این اتفاقات هم تجربه تیم را زیاد می کند. داورزنی با بیان اینکه در حال حاضر جهان به والیبال ایران احترام می گذارد، گفت: حالا والیبال ایران به حدی رسیده که دنیا به آن احترام می گذارد. با خودباوری هم می تواند جزو10 تیم برتر دنیا شود. البته تواناییحضور در لیگ جهانی را هم دارد. ضعف هایی هم دارد که باید برطرف شود. داورزنی انتقادها درباره غیبت برخی از بازیکنان را قبول ندارد و تاکید می کند: وقتی پاسور ایران بهترین پاسور مسابقه ها تا به امروز است. همچنین اسپکر و سرویس ایران، نمی دانم این چه حرفی است. نمی دانم دوستان دنبال چه هستند؟ این حرفها تنها ملی پوشان را آزرده می کند که نتیجه اش تاثیر منفی روی عملکرد آنهاست. مطرح کردن این مسائل در این شرایط و برهه زمانی ضربه زدن به منافع ملی است. تیم ملی والیبال ایران که در حال حاضر با 11 امتیاز در رتبه دوم جدول مسابقات انتخابی المپیک قرار دارد، فردا شنبه در شمشین بازی خود در این رقابت هابه مصاف صربستان خواهد رفت.
موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

فدراسیون جهانی والیبال: ایرانی ها جویای نام بهترین آسیا هستند
بازديد : 950

آپلود سنتر رایگان تصویرسایت فدارسیون جهانی والیبال در گزارش تحلیلی روز پنجم مسابقات انتخابی المپیک در توکیو نوشت: ایرانی ها هم که جویای نام بهترین تیم آسیا هستند، امروز ونزوئلا را در سهست شکست دادند و از استرالیا پیشی گرفتند. به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، در ادامه این گزارش چنین آمدهاست: ایران توانست ونزوئلا را در 3 ست پیاپی شکست دهد. ونزوئلا بازی را ساده شروع کرد و در طول مسابقه جنگندگی لازم را از خود نشان نداد. حمله های پر سرعت ایرانبرای ونزوئلا مشکل ساز شد و در طول مسابقه سرویس های فوق العاده وپاس های عالی را به نمایش گذاشتند. ونزوئلا در زدن سرویس و دریافت مشکل داشت. این پیروزی چهارمین پیروزی ایران در برابر 1 باخت آنها بود و در طرف مقابل ونزوئلا درست بالعکس ایران چهارمین باخت خود را تجربه کرد. امیر غفور و فرهاد قائمی هر کدام با 11 امتیاز بیشترین امتیازات را برای تیم ایران بدست آوردند و در تیم ونزوئلا کوین پینورا با 12 امتیازبیشترین امتیاز را برای تیم بازنده رقم زد. صربستان نیز توانست در سه ست پیاپی از پرتوریکو عبور کند تا تنهاتیم بدون شکست تا پنجمین روز این مسابقات باقی بماند. صربستان در یک بازی یک طرفه قدرت خود رادر دفاع، سرویس و پاس به رخ پرتوریکو کشید. صربستان در طول اینمسابقات تنها یک ست را واگذار کرده است. قهرمان اروپا در هر پنج بازی خود برنده از میدان بیرون آمده وپرتوریکو نیز در هر پنج بازی خود شکست را تجربه کرده است. "ساسا استارویوچ" با 10 و" بوژان یانیک" با 9 امتیاز بیشترین امتیازات را برای صربستان بدست آوردند."ایزکوئیل کروز" نیز با 14 امتیاز توانست بیشترین امتیاز را برای پرتوریکو کسب نماید. "نیکلا کواچویچ" تاکنون با میانگین 56 بهترین آبشار زن این مسابقات است. بازی کره و چین هم پنج ست به درازا کشید که سرانجام کره 3-2 چین را مغلوب کرد. دو تیم یکی در میان ست ها را از آن خود می کردند تا اینکه کره آخرین ست پیروزی ساز را به نام خود ثبت کرد. هر دو تیم با رکورد 2 پیروزی و 3 باخت به مسابقات دو روز شنبه و یکشنبه میروند. "پارک چول وو" با 27 امتیاز و"کیم هاک مین" با 19 امتیاز نقش مهمی در پیروزی تیم کره به عهده داشتند در حالیکه "چن پینگ" با 23امتیاز و "زی هانگ چن" با 21 امتیاز بیشترین امتیازات را برای تیم بازنده کسب کردند. ژاپن نیز در چهارمین بازی توانست در حضور تماشاچیان انبوه و مشتاق خو در سه ست متوالی استرالیا را شکست دهد تا امیدها را برای صعود به المپیک زنده نگه دارد. استرالیا با حملات سریع و دریافت های بی نقص ژاپن غافلگیر و دچار مشکل شد. آنها تحت تاثیر جو ورزشگاه چندین اشتباهات ساده نیز مرتکب شدند. ژاپن هماهنگی به وجود آمده در ست اول خود را در طول مسابقه حفظ کرد. آنها در دفاع و حمله و به ویژه در سرویس ها موثر کار کردند. این پیروزی هر دو تیم را صاحب 3 پیروزی و 2 شکست در اینمسابقات کرد. "تاتسویا فوکوزاوا" با 15 امتیاز بیشترین تاثیر را در پیروزی تیم خود در این بازی داشت."ایگور یودین" کاپیتان تیم استرالیا با 14 و "ادگار توماس" با 12 امتیازبیشترین امتیازات را برای استرالیا در این بازی کسب کردند. حساسیّت بازی ها از آنجایی است که در پایان رقابت ها تیم برتر به همراه بهترین تیم آسیا، حتی اگر این تیم در میان برترین ها نباشد راهی مسابقات المپیک لندن خواهند شد، افزایش یافته است. در مجموع چهار سهمیه باقیمانده به المپیک لندن، دو سهمیه آن در مسابقات انتخابی ژاپن در این هفته مشخص می شود. یک سهمیه در بلغارستان و یک سهمیه نیز در مسابقات آلمان مشخص خواهد شد.
موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

بهترين هاي 5 روز اول از نگاه فدراسيون جهاني واليبال
بازديد : 1082

آپلود سنتر رایگان تصویرفدراسیون جهانی والیبال بهترین های پنج روز مسابقات والیبال انتخابی المپیک2012 لندن در توکیو را در چهار گزینه منتشر کرد که والیبالیست های ایران نیز در صدر سه گزینه بهترین ها قرار دارند. به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، امتیازآورترین ها، بهترین حرکات امتیاز آور، بهترین دیوار دفاعی و بهترین سرویس ها چهار گزینه گزارش فدراسیون جهانی والیبال است . حمزه زرینی ، محمد موسوی و فرهاد قائمی به ترتیب در صدر بهترین حرکات امتیازآور، بهترین دیوار دفاعیو بهترین سرویس ها قرار دارند. فهرست بهترین های پنج روز مسابقات والیبال انتخابی المپیک 2012 توکیو به قرار زیر است:
امتیاز آورترین ها:
- ادگار توماس در بازی استرالیا – ونزوئلا روز نخست
- حمزه زرّینی در بازی ایران – چین روز دوم
- آدم وایت در بازی استرالیا – ایران روز سوم
- چو هون - سوک در بازی کره – ونزوئلا روز چهارم
- چن پینگ در بازی چین – ژاپن روز چهارم
- پارک چوول وو در بازی کره – چین روز پنجم
بهترین حرکات امتیاز آور:
- حمزه زرّینی در بازی ایران – چین روز دوم
- پارک چوول وو در بازی کره – چین روز پنجم
- ادگار توماس در بازی استرالیا – ایران روز سوم
- چن پینگ در بازی چین – کره روز پنجم
- ادگار توماس در بازی استرالیا – ونزوئلا روز نخست
- آدم وایت در بازی استرالیا – ایران روز سوم
- تاتسویا فوکوزاوا در بازی ژاپن –ونزوئلا روز دوم
- تاتسویا فوکوزاوا در بازی ژاپن –کره روز سوم
- لیان چون لانگ در بازی چین – کره روز پنجم
بهترین دیوار دفاعی:
- موسوی در بازی ایران – کره روز نخست
- موسوی در بازی ایران – استرالیا روز سوم
- لیان چون لانگ در بازی چین – کره روز پنجم
- آیدان زینگل در بازی استرالیا – ونزوئلا روز نخست
- ادگار توماس در بازی استرالیا – ونزوئلا روز نخست
- ادگار توماس در بازی استرالیا – پورتوریکو روز دوم
- شین یونگ - سوک در بازی کره – ژاپن روز سوم
بهترین سرویس ها:
- فرهاد قائمی در بازی ایران – کره روز نخست
- تاتسویا فوکوزاوا در بازی ژاپن –ونزوئلا روز دوم
- ادگار توماس در بازی استرالیا – پورتوریکو روز دوم
- موسوی در بازی ایران – چین روز دوم
- فرهاد قائمی در بازی ایران – چین روز دوم
- امیر غفور در بازی ایران – چین روز دوم
- کارلوس پائز در بازی ونزوئلا – پورتوریکو روز سوم
- انریکه اسکالانت در بازی پورتوریکو – ایران روز چهارم

موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

ايران - ونزوئلا/عكس
بازديد : 828

ادامه مطلب

پاداش ویژه برای شکست صربستان
بازديد : 993

آپلود سنتر رایگان تصویر رییس فدراسیون والیبال در گفتگو باملی پوشان بعد از شکست ونزوئلابرای پیروزی در برابر صربستان پاداش ویژه تعیین کرد. به گزارش خبرنگار اعزامی فدراسیون والیبال؛ "محمدرضا داورزنی" اعلام کرددر صورت پیروزی بر صربستان بههر بازیکن یک هزار دلار پاداش خواهد داد. كاپيتان تیم ملی در اين خصوص اظهاركرد: مسابقه با صربستان برای ما جنبه مرگ و زندکی دارد و در قالب مسایل مالی نمی گنجد. "علیرضا نادی" افزود: صربستان به مراتب آماده تر از تیمی است که درجام جهانی مغلوب ما شد. در این تیم دو سه مهر کلیدی هستد .اما خیلی از تیم ما سرتر نیستند و اگر سرویس های آنها را مهار کنیم می توانیم پیروز شویم. صرب ها کلاسیک بازی می کنند و ریزه کاری ایران را ندارند ضمن اینکهخلاقیت سعید معروف از نقاط قوت تیم ماست که کمتر پاسوری این ویژگی ها را دارد.
موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

تعريف و تمجيد مفسر ژاپني از فرهاد قائمي
بازديد : 899

آپلود سنتر رایگان تصویرمفسر شبکه تلویزیونی تی بی اسژاپن در تفسیری در باره تیم ایران ازفرهاد قائمی به عنوان پدید مسابقات یاد کرد كه به زودی در والیبال دنیا خود نمایی خواهد کرد. کتوایی که حالا مفسر ورزشی شده است از بهترین بازیکنان آسیا بود.
موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

ولاسكو:فقط به پيروزي فكر كنيد
بازديد : 1007

آپلود سنتر رایگان تصویر سرمربی تیم ملی والیبال در جلسه آنالیزامروز به ملی پوشان گفت: «بحث در مورد اما و اگرهاي مربوط به احتمالات صعود ایران وقت تلف کردن است وباعث به هم خوردن تمرکزتان می شود.» ولاسکو افزود: «باید برای پیروزی در دو مسابقه آینده آماده شوید و کاری به مسایل دیگر نداشته باشید.شاهد هستيد كه در کنفرانس های مطبو عاتیبیشترین سوالات و توجهات به ایران است. اين موضوع نشانه جایگاهی است که شما براي ايران در والیبال دنيا به دست آورده اید. پس به جایپرداختن به اماواگر ها فقط به پیروزی فکر کنید.»
موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

بهترين دفاع و زننده ي سرويس همچنان در دست ايراني ها
بازديد : 1017

آپلود سنتر رایگان تصویركميته Vis مسابقات والیبال انتخابي المپيك - توكيو در پايان روز پنجم این رقابت ها اسامي بهترين بازيكنان را به قرار زیر اعلام كرد:
امتياز آورترين بازيكن:
1- فوکوزاوا از ژاپن
2- توماس ادگار از استرالیا
3- زانگ چین از چین
بهترين اسپكر:
-1 نیکولا کواکویک از صربستان
-2 پارک جون از کره جنوبی
-3 نیکیک میلوز از صربستان
بهترين دفاع كننده:
-1 محمد موسوی از ایران
-2 توماس ادگار از استرالیا
3-آیدن زینگل از استرالیا
بهترين زننده سرويس:
1- فرهاد قائمی از ایرن
2- فوکوزووا از ژاپن
3- توماس ادگار از استرالیا
4- امیر غفور از ایران
بهترين توپ گير:
1- زن کیو از چین
2- فرهاد ظریف از ایران
3- اوهیون از کره جنوبی
بهترين پاسور:
1- پت کویک از صربستان
2- سعید معروف از ایران
3- لی رانگ مینگ از چین
بهترين دريافت كننده:
1- اوهیون از چین
2- فرهاد ظریف از ایران
3- نیکیک میلوز
بهترين ليبرو:
1- اوهیون از کره جنوبی
2- زن کیو از چین
3- فرهاد ظریف از ایران

موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

ولاسكو:اقبال شكست قهرمان اروپا را داريم
بازديد : 959

آپلود سنتر رایگان تصویر سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان گفت: برای شکست صربستان قهرمان اروپا باید بهتر از بازی با ونزوئلا ظاهر شویم و ایران این اقبال و توانایی را دارد. به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، "خولیو ولاسکو" در نشست بعد از بازی با ونزوئلا با بیان اینمطلب، افزود: امروز نسبت به بازی دیروزمان با پورتوریکو، بهتر بودیم. حملات و دیوار دفاعی ما مشکلی نداشت. سرمربی تیم ملی والیبال ایران با بیان اینکه بازی بعدی ما با صربستان است، گفت: برای برد قهرمان اروپا باید بهتر از این ها بازی کرد. ما هم شانس پیروزی در برابر این تیم را داریم، البته پیش بینی سخت است. وی تصریح کرد: بعد از باخت به استرالیا نیاز به 6 امتیاز این دو بازی داشتیم. ما 6 امتیاز را گرفتیم اما تیم امروز بهتر از دیروز بود. با اینکه ونزوئلا ضعیف تر بود اما قبلا پورتوریکو را برده بود. سرمربی آرژانتینی تیم ملی والیبال با بیان اینکه بازی با صربستان را سخت ترین بازی مسابقه های انتخابیالمپیک است ، تاکید کرد: بازی با صربستان خیلی سخت است. باید برای گرفتن 3 امتیاز یکسری ضعف هایمان بر طرف شود. البته الان فکر می کنم سرویس های تیم عالی شده، حتی اسپک ها هم نسبت به بازی قبل بهتر شده است. اما توپگیری تیم باید قوی شود تا شانس برد داشته باشیم. ولاسکو درباره بکار نگرفتن سرعتیزن های تیم ایران گفت: دفاع ونزوئلا با سرعتی زن های ما حركت مي كرد. ما هم از سرعتی زن ها برای تک دفاعدر گوشه ها استفاده کردیم تا با کار ترکیبی نتیجه بگیریم. وی درباره معروف پاسور اول تیم ایران گفت: یکی ازامتیازهای معروف دادن توپ از بالاست. او می تواند توپ هایی که از بالا رد می شوند را نگهدارد تا به راحتی حریف امتیاز نگیرد. تیم ملی والیبال کشورمان بامداد امروزپنج شنبه در پنجمین دیدار خود در مسابقات انتخابی المپیک سه بر صفرونزولا را شکست داد.
موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

برد مقتدرانه مقابل ونزوئلا
بازديد : 1003

آپلود سنتر رایگان تصویرامروز پنجشنبه 18 خرداد ماه ساعت 6:30 به وقت تهران،ايران مقابل ونزوئلا قرار گرفت ودر سه ست متوالي با نتايج : 25 بر 16 و 25 بر 16 و 25 بر 20 توانست حريف نچندان مطرح خود را از پيش رو بردارد.
در اين بازي كه ملي پوشان از برد ديروز روحيه گرفته بودند،بازي را با تركيب :معروف،نادي،موسوي،قائمي،زريني،غفور،و ظريف شروع كرد و بسيار خوب وبا اشتباه كم توانست ست اول را با نتيجه ي 25 بر16 به نفع خود به پايان برساند.
ست دوم هم بچه ها خوب ظاهر شدند و با دفاع ها و سرويس هاي عالي كه در رأس آن قائمي قرار داشت،توانستند اينست را با نتيجه ي مشابه ست قبل ،يعني 25 بر 16 به پايان برسانند.
ست سوم شروع شد،و ولاسكو كمي به علي مباشري و مهدوي و قراء بازي داد.تا آمادگي آنها را حفظ كند،و به دلي كم تجربگي آنها،اين ست با اختلاف كمتر و بانتيجه ي 25 بر 20 به پايان رسيد.
به اين ترتيب ايران اين بازي را با حساب 3 بر صفر از سد حريف خود گذشت تا اميدوارتر از قبل براي سعود به المپيك تلاش كند.
فردا جمعه 19 خرداد تيم ها استراحت دارند،و بازي ها از شنبه پيگيري ميشود، كه شنبه 20 خرداد،تيم ملي كشورمان از ساعت 6:30 به وقت تهران به مصاف صربستان مدعي ميرود،كه بازي مقابل اين تيم ارزش فوق العاده دارد،كه اميدواريم تيم ملي كشورمان پيروز مسابقه باشد.

موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

ايران - پورتوريكو/عكس
بازديد : 937

ادامه مطلب

بهترین های دفاع و سرویس همچنان در دست ایران
بازديد : 885

آپلود سنتر رایگان تصویركميته Vis مسابقات انتخابي المپيك در توكيو ژاپن در پايان روز چهارم این رقابت ها اسامي بهترين بازيكنان را به قرار زیر اعلام كرد:
امتياز آورترين بازيكن:
1- ادگار از استراليا
2-فوکوزووا از ژاپن
3- آدام از استرالیا
بهترين اسپكر:
1- کوواسویک از صربستان
2- وایت آدام از استرالیا
3- زانچین از چین
بهترين دفاع كننده:
1- محمد موسوی از ایران
2- زنیگل ایلان از استرالیا
3- توماس ادگار از استرالیا
بهترين زننده سرويس:
1- قائمي از ايران
2- فوکوزو وا از ژاپن
3- توماس ادکار از استرالیا
بهترين توپ گير:
1- رن کیو از چین
2- فرهاد ظریف از ایران
3- اوهیون از کره جنوبی
بهترين پاسور:
1- پیت کویک از صربستان
2- سعید معروف از ایران
-3 سان سو کره جنوبی
بهترين دريافت كننده:
1- اوهیون از کره جنوبی
2- نیکیک صربستان
3- فرناندو از ونزوئلا
بهترين ليبرو:
1- اوهیون از کره جنوبی
2- رن کیو از چین
3- فرهاد ظریف از ایران

موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

در پايان روز چهارم اميد هاي ايران براي المپيكي شدن پر رنگ تر شد
بازديد : 1017

آپلود سنتر رایگان تصویر چهارمین روز مسابقات والیبال انتخابی المپیک 2012 لندن با برگزاری چهار دیدار پیگیری شد که شکستمیزبان در برابر چین شگفتی این روز از مسابقات بود كه در پايان راه المپيكي شدن ايران را هموار تر كرد. به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال ، در نخستین بازی این رقابت ها در روز چهارم تیم ملی والیبال ایران سه بر یک پرتوریکو را شکست داد. کسب امتیاز یک ست از ایران توسط پرتوریکو نیز از جمله موارد غیرقابل پیش بینی روز چهارم بود. در دومین بازی این روز صربستان نخستین شکست را به استرالیا تحمیل کرد تا این تیم را از نظر روانی برای روزهای آینده با مشکل روبرو کند. سومین بازی را نیز دو تیم کره جنوبی و ونزوئلا برگزار کردند که شکست ونزوئلا نخستین پیروزی کره جنوبی را رقم زد تا کمی از فشار افکار عمومی کره بر دوش پارک کی وون کاسته شود. در نهایت نیز دو تیم چین و ژاپن به مصاف هم رفتند که تیم چین در برابرهزاران ژاپنی حاضر در سالن مترو پلی تین دومین شکست ژاپن را رقم زد تا امید میزبان برای صعود کاهش یابد. بدین ترتیب جدول این رقابت ها در پایان روز چهارم به قرار زیر است:
1- صربستان 12 امتیاز
2- استرالیا 9 امتیاز
3- ایران 8 امتیاز
4- چین 7 امتیاز
5- ژاپن 5 امتیاز
6-کره جنوبی 4 امتیاز
7- ونزوئلا 3 امتیاز
8- پرتوریکو بدون امتیاز فردا پنج شنبه در پنجمین روز این رقابت ها چهار دیدار برگزار می شود که برنامه آن به قرار زیر است:
ساعت 6:30 : ایران – ونزوئلا
ساعت 9:00:صربستان – پرتوریکو
ساعت 11:30: کره جنوبی – چین
ساعت 14:35: ژاپن – استرالیا با توجه به نتايج بدست آمده و برنامه بازي هاي آينده تيم استراليا با تيم هاي ژاپن، كره و چين و روياروي ايران با تيم هاي ونزوئلا، صربستان و ژاپن، اميد هاي مردان واليبال ايران براي دست يافتن به رده دوم جدول رده بندي پر رنگ ترشد.

موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

ولاسکو: بازیکنان پس از باخت به استرالیا در شرایط سختی بودند
بازديد : 1171

آپلود سنتر رایگان تصویرسرمربی تیم ملي واليبال ایران گفت: بازي امروز در برابر پرتوريكو و پساز باخت به استرالیا بسیار دشوار بود. به گزارش روابط عمومي فدراسيون واليبال، "خوليو ولاسكو" پس از بازي با پرتوريكو در نشست خبري افزود: در بازي با پرتوريكو ست اول را با آنکه در وضعیت خوبی نبودیم، از آن خود کردیم و پس از آن بهتر بازی کردیم. ما هنوز در این مسابقات آنگونه که باید ظاهر نشدیم.شرايط اين بازي بعد از باخت به استاراليا برايمان خيلي سخت بود. ولاسكو در باره زیاد بازی ندادن به زرینی گفت:زرینی در بازی با چین مصدوم شد. پزشک تیم هم مداوایش را شروع کرد تا به بازی استرالیا برسد. اما ظاهرا درد پایش بیشتر شده،طوری که برای دریافت سمت راست و توپ های کوتاه مشکل پیدامی کند،برای همین او را کمتر به زمین فرستادم . چرا که او به استراحت نیاز دارد. سرمربی تیم ملی ایران درباره ترس تیمش بعداز باخت به استرالیا گفت:بازی سختی بود. چرا که فکر می کنم بازیکنانم به خاطر باخت به استرالیا ترس و استرس زیادی مقابل پورتوریکو داشتند. البته فرصت زیادی هم برای ریکاوری بعداز آن بازی سنگین نداشتند. کارلوس کاردونا سرمربی پورتوریکونيز در اين نشست گفت: در این مسابقات تمام تلاش خود را کردیم. این اولین باری بود که یک ست رابرنده شدیم. پس از آن اشتباهات ما زیادتر شد و حملات ما کاهش پیدا کرد. خوزه ریورا کاپیتان پرتوریکو نيز افزود: امروز بهتر بازی کردیم و بهترین مسابقه ما در این مسابقات بود. شجاعت و جنگندگی بیشتری از خود نشان دادیم. در بعصی از لحظات حساس اشتباهات بدی مرتکب شدیم که اگر تعدادی از آنها رقم نمی خوردمی توانست نتیجه این دیدار تغییر کند.
موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

سومين برد در چهارمين بازي
بازديد : 871

آپلود سنتر رایگان تصویرامروز چهارشنبه 17 خرداد،چهارمين روز و چهارمين ديدار ازچارچوب مسابقات انتخوابي 2012 لندن در باشگاه مترو پليتن در توكيو طوري شروع شد كه در اولين بازي ،ايران مقابل پرتوريكوي بدون برد قرار گرفت،ايران مثل هميشه باهمان تركيب ثابت يعني:معروف،زريني،قائمي،نادي،موسوي،و ظريف بازي را شروع كرد ست اول به دليل روحيه ي كم ايران بخاطر باخت ديروز،يعني مقابل استراليا،پايا پاي و تقريبا مساوي پيش ميرفت،حتي از اواسط به بعد اين پورتوريكو بود كه جلوتر افتاد،و در امتياز 24 بر 21به نفع پورتوريكو بوديم و هيچ اميدي براي برد اين ست نداشتيم كه باسرويس فوق العاده ي نادي كه پس از برخورد به تور تبديل به امتياز شدو به تيم ايران انرژي داد،پس از آن نادي دو سرويس ديگر نيز زد و در امتياز 23 بر 24 بوديم و اين اسپك اگر ميخوابيد نتيجه ي اين ست به نفع پورتوريكو تمام ميشد كه فرهاد قائمي باچشمي باز مهاجم پورتوريكويي را دفاع كرد و هر دو تيم در امتياز 24 مساوي شدند و بلاخره اين ست با نتيجه ي 26 بر 24 به نفع ايران تمام شد،ست دوم آغاز شد و هماهنگي بين تيم ملي ايران دوباره برقرار شده بود،و توانستند اين ست را بادفاع هاي عالي با نتيجه ي 25 بر 16 به نفع خود به پايان برسانند،ست سوم نيز پس از استراحت چند لحظه اي تيم ها آغاز شد،و باز همان غرور ما باعث شد تيم پورتوريكو به خودش بيايد ،البته مربي ايران يعني ولاسكو نيز مثل اينكه بازي را تمام شده ديد و زريني،موسوي،نادي،و معروف را بيرون كشيد و،قراء،فياضي،مهدوي،و مصطفي وند را به بازي آورد،مشخش ترين اشتباه ولاسكو نيز بيرون آوردن دو سرعتي زن تاثيير گذار تيم و آوردن مصطفي وند بود،مصطفي وند نيز از 4 يا 5 توپي كه به او رسيد نتوانست حتي 1 توپ را به امتياز تبديل كند،وقتي ولاسكو ديد كه مصطفي وند 2 توپ را خراب كرده ،بايد نادي يا موسوي را بجاي مصطفي وند به زمين مي آورد كه نياورد و باعث شد كه اين ست را با نتيجه ي 22 بر 25 به حريف واقعاضعيف خود واگذار كنند،ست چهارم نيز شروع شد ،اين بار ولاسكو همان تركيب اصلي ست اول را به ميدان آورد،و تا امتياز 17 17 باهم برابر بودند كه با سرويس قائمي 1امتيازجلو افتادند و در نهايت نيز اين ست را با نتيجه ي 25 بر 20 به نفع خود رقم زدند،در اين بازي قائمي مثل بازي هاي قبل نتوانست خوب سرويس بزند ولي بجاي آن در حمله و دفاع و دريافت خيلي عالي بود تاجايي كه ولاسكو حتي1 دقيقه نيز قائمي را بيرون نكشيد زيرا بدون قائمي برد مشكل ميشد،با اين تواصيف نتيجه ي اين بازي3 بر 1 به نفع ايران تمام شد،تيم ملي ايران توانست ست هاي اول ،دوم و چهارم را با نتيجه ي 26 بر24 و 25 بر 16 و 25 بر 20 را ببرد و تنها درست سوم با نتيجه ي 25بر22 مغلوب حريف خود شود. پنجمين ديدار ايران نيز فردا پنجشنبه 18 خردادساعت 6:30 به وقت تهران آغاز خواهد شدكه مثل هميشه از شبكه ي 3 سيما پخش مستقيم خواهد شد.
موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

بهترين دريافت كننده،بهترين پاسور وبهترين سرويس زن ازايران
بازديد : 1125

آپلود سنتر رایگان تصویر كميته Vis مسابقات انتخابي المپيك توكيو در پايان سومین روز این رقابت ها اسامي بهترين بازيكنان را به قرار زیر اعلام كرد: امتياز آورترين بازيكن:
1- توماس از استراليا
2- فوکوزوا از ژاپن
3- حمزه زرینی
بهترين اسپكر:
1- کوواسکویک از صربستان
2- تاکاهیرو از ژاپن
3- یوتا از ژاپن
بهترين دفاع كننده:
1- ادگار توماس از استرالیا
2- محمد موسوی از ایران
3- پاسیرتراویس از استراليا
بهترين زننده سرويس:
1- قائمي از ايران
2- فوکوزو وا از ژاپن
3- ادکار توماس از استرالیا
بهترين توپ گير:
1- رن کیو از چین
2- فرهاد ظریف از ایران
3- آدن از استرالیا
بهترين پاسور:
1- سعید معروف از ایران
2- ویادو از صربستان
3 - دامیوکی از ژاپن
بهترين دريافت كننده:
1- فرهاد ظریف از ایران
2- فرناندو از ونزوئلا
3- یاتا از ژاپن
بهترين ليبرو:
1- رن کیو از چین
2- اوهیان از کره جنوبی
3- فرهاد ظریف از ایران

موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,,
می پسندم نمی پسندم

ايران در رده سوم ماند
بازديد : 943

آپلود سنتر رایگان تصویر سومین روز مسابقات والیبال انتخابی المپیک 2012 لندن با برگزار چهار دیدار در حالی به پایان رسید که شکست ایران از استرالیا غیره منتظره ترين رويداد بود كه علي رغم اين شكست تيم ايران بالاتر از ژاپن ميزبان در رده سوم باقيماند. به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، مسابقات سومین روز انتخابی المپیک 2012 لندن در توکیو با دیدار ونزوئلا و پرتوریکو آغاز شد کهونزوئلا سه بر صفر به پیروزی رسید. دیدار ایران در برابر استرالیا دومین بازی روز سوم این رقابت ها بود که شکست سه بر یک ایران را در پیداشت. تیم چین نیز در سومین بازیمغلوب صربستان یکی از مدعیان قهرمانی این رقابت ها شد. تیم والیبال کره جنوبی نیز که دو شکست داشت در آخرین بازی امروز به مصاف ژاپن میزبان رفت و تلاش زیادی برای کسب نخستین پیروزی خود داشت اما نتوانست میزبان را شکست دهد و سه بر دو مغلوب شد. جدول این رقابت ها در پایان روز سوم به قرار زیر است:
1- صربستان 9 امتیاز
2- استرالیا 9 امتیاز
3- ایران 5 امتیاز
4- ژاپن 5 امتیاز
5- چین 4 امتیاز
6- ونزوئلا 3 امتیاز
7- کره جنوبی یک امتیاز
8- پرتوریکو بدون امتیاز لازم به ذكر است تيم صربستان و ايران به لطف معدل ست بهتر در رده هاي اول و سوم قرار دارند. مسابقات والیبال انتخابی المپیک 2012 لندن فردا چهارشنبه با برگزار چهاردیدار پیگیری خواهد شد که برنامه آن به وقت تهران به قرار زیر است:
ساعت 6:30 ایران – پرتوریکو
ساعت 9 استرالیا – صربستان
ساعت 11:30 کره جنوبی – ونزوئلا
ساعت 14:35 ژاپن – چین

موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

ايران - استراليا/عكس
بازديد : 914

[تبادل لگو با ما]

Friends
تمامی حقوق مطالب برای این سایت محفوظ میباشد. قالب طراحی شده توسط: برگ گراف و ترجمه شده توسط : قالب گراف