پایتختی های والیبال

ارتباط از طریق یاهو مسنجر
1
محل تبلیغات شما
2
محل تبلیغات شما
3
محل تبلیغات شما

عضویت درخبرنامه

تبلیغات شما

برگ گرافیک

فینال جام باشگاه های اسیا/عکس1
بازديد : 699

ادامه مطلب

ولاسکو فهرست 22 نفره تیم ملی را اعلام کرد
بازديد : 542

 

ولاسکو فهرست 22 نفره تیم ملی را اعلام کرد 1

خولیو ولاسکو فهرست اولیه تیم ملی والیبال ایران را برای شرکت در رقابت های لیگ جهانی اعلام کرد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، رقابت های لیگ جهانی والیبال در سال 2013 از 10 خرداد ماه با حضور 18 تیم آغاز می شود و تیم ملی والیبال کشورمان در اولین تجربه حضور خود در این مسابقات، در گروه دوم مقابل رقبای خود به میدان می رود.
اما خولیو ولاسکو سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان در آخرین روز مهلت معرفی بازیکنان لیگ جهانی 2013 ، اسامی 22 بازیکن ایران را برای حضور در این رقابتها معرفی کرد.
سعید معروف، مهدی مهدوی، محمدطاهر وادی، شهرام محمودی، امیر غفور، رضا قرا، پوریا فیاضی، رحمان داودی، فرهاد قائمی، آرش کشاورزی، حمزه زرینی، علیرضا مباشری، محمد موسوی، آرمین تشکری، عادل غلامی، علیرضا جدیدی، مسعود غلامی، سامان فانزی، فرهاد ظریف، آرش کمالوند، مجتبی یوسفی و ناصر رحیمی پناه، 22 بازیکن معرفی شده به فدراسیون جهانی والیبال هستند که چند روز مانده به آغاز مسابقات 12 بازیکن برای حضور در مسابقه انتخاب و معرفی خواهند شد.
مسابقات تیم ملی والیبال کشورمان در لیگ جهانی والیبال به ترتیب با تیم های روسیه، صربستان، ایتالیا، کوبا و آلمان خواهد بود.
 
برنامه مسابقات ایران در لیگ جهانی 2013 به شرح زیر است:
17 و 18 خرداد: روسیه – ایران
31 خرداد و 2 تیر : ایران - صربستان
7 و 9 تیر: ایتالیا – ایران
14 و 15 تیر: کوبا – ایران
21 و 22 تیر: ایران – آلمان

 


موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

4 بازیکن کاله در میان بهترین ها
بازديد : 561

4 بازیکن کاله در میان بهترین ها 1

کمیته برگزاری مسابقات باشگاه های آسیا اسامی بهترین های چهاردهمین دوره این مسابقات را اعلام کرد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، چهاردهمین دوره رقابتهای والیبال باشگاه های آسیا امروز با قهرمانی تیم کاله مازندران به پایان رسید و تیم های الریان قطر و چین تایپه هم در رده های دوم و سوم ایستادند.
اما با پایان این رقابتها، 4 بازیکن تیم کاله مازندران به عنوان نماینده کشورمان در جمع برترین های این مسابقات حضور دارند.
حمزه زرینی از ایران به عنوان با ارزش ترین بازیکن انتخاب شد. امتیاز آورترین بازیکن سانچز از الریان قطر، بهترین سرویس زننده فرهاد قائمی از کاله مازندران، بهترین اسپکر هوان چن فنگ از چین تایپه، بهترین دفاع محمد موسوی از کاله، بهترین پاسور پتکوویچ از کاله و بهترین لیبرو لونگ فان وی از چین معرفی شدند.


موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

نهمین قهرمانی ایران در باشگاه های آسیا کاله مازندران جهانی شد
بازديد : 724

نهمین قهرمانی ایران در باشگاه های آسیا،کاله مازندران جهانی شد 1\

 

تیم والیبال کاله مازندران با شکست الریان قطر در مرحله نهایی مسابقات والیبال باشگاه های آسیا علاوه بر کسب قهرمانی، مجوز حضور در رقابتهای باشگاه های جهان را هم به دست آورد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، در آخرین روز رقابتهای والیبال باشگاه های مردان آسیا که در سالن 12 هزار نفری آزادی برگزار شد تیم والیبال کاله مازندران در بازی فینال مقابل الریان قطر قرار گرفت و با شکست 3 بر صفر این تیم جام قهرمانی را بالای سر برد و جشن قهرمانی اش را در کنار هوادارانش برگزار کرد.
کاله مازندران که بعد از تیم های پیکان، صنام و سایپا، چهارمین نماینده والیبال ایران در باشگاه های آسیا است با قهرمانی در این مسابقات توانست به روند مدال آوری ایران ادامه دهد تا همچنان والیبال ایران چه در رده ملی و چه در رده باشگاهی قدرت اول آسیا باشد. با این مدال ارزشمند، جمع مدال های طلای ایران در مسابقات باشگاه های آسیا به عدد 9 رسید تا باز هم آسیایی ها مقابل قدرت ایران تسلیم شوند.
این تیم اگرچه در سال گذشته و در اولین حضورش در این مسابقات با کسب رده سوم به کار خود پایان داد اما با قهرمانی در چهاردهمین دوره نشان داد که شایستگی حضور در میان بهترین های جهان را دارد و به عنوان نماینده آسیا وارد این میدان مهم می شود.
اما تیم کاله همچون بازیهای گذشته خود با ترکیب اصلی اش به میدان آمد؛ موسوی، زرینی، غلامی، علیزاده، پتکوویچ، قرا و قائمی بازیکنانی بودند که در ابتدا مقابل الریان بازی کردند. نماینده کشورمان در ست اول کار سختی را داشت چراکه الریان قطر هم برای  رسیدن به قهرمانی با آمادگی کامل به میدان آمد و از همان ابتدا پا به پای نمایندگان کشورمان امتیاز آوری کرد. قطری ها در ست اول 8-7 از کاله پیش افتادند و همین موضوع کافی بود تا بهروز عطایی خطر را احساس کند و بازیکنانش را به بازی منسجم تر دعوت کند. در اواخر همین ست بود که سرمربی این تیم با تعویض پتکوویچ و غلامی، نریمان نژاد و بازارگرد را به زمین فرستاد تا این ست با امتیاز 25-22 به سود ایران تمام شود.
اما ست دوم اگرچه در ابتدا بازهم با امتیازآوری قطری ها همراه بود اما کاله به خوبی فاصله امتیازی اش را حفظ کرد. آنها در تمام دقایق این ست از حریف خود پیش بودند و فاصله امتیازی به نسبت خوبی را با حریف خود داشتند. آنها در دریافتها و البته دفاع روی تور عملکرد خوبی داشتند تا در نهایت این ست هم با امتیاز 25-17 به سود کاله به پایان رسید.
در ست سوم کاله همچون دو ست دیگر کار را با امتیاز آوری هایش آغاز کرد تا بازهم برتری در همه لحظات بازی از آن کاله باشد. اما در ست سوم عثمان عجم کاپیتان تیم الریان قطر به دلیل اعتراض به داور، کارت زرد دریافت کرد. اما در نهایت پیروزی در این ست هم از آن کاله بود تا این تیم با امتیاز 25-21 با موفقیت به کار خود در باشگاه های آسیا پایان دهد.
قضاوت این بازی را یاسو چیونوبو از ژاپن به عنوان داور اول و زیلا هنا از لبنان بر عهده داشتند.

نتیجه کلی این بازی به شرح زیر است: 
الریان قطر - کاله مازندران
(25-22، 25-17، 25-21)

به این ترتیب و با پایان چهاردهمین دوره رقابتهای باشگاه های آسیا رده بندی تیم ها به شرح زیر است:
1-کاله مازندران
2-الریان قطر
3-چین تایپه
4-لیونینگ چین
5-آلماتی قزاقستان
6- تویودا ژاپن
7-گاز عراق
8- گاز هند
9- سهام عمان
10-العین امارات
11-ازبکستان
12-بشریه لینان
13مالدیو


موضوع: اخبار واليبال,نتايج مسابقات,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

برنامه دور سوم اعلام شد
بازديد : 657

برنامه دور سوم اعلام شد 1

رقابتهای والیبال باشگاه های مردان آسیا از روز شنبه با برگزاری 6 مسابقه آغاز می شود.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، با پایان دور دوم مسابقات و مشخص شدن رده بندی تیم ها در گروه های چهارگانه، تیم ها خود را برای انجام بازیهای دور سوم آماده می کنند. بر اساس برنامه، تیم ها در روز جمعه به استراحت می پردازند تا از روز شنبه مسابقات مرحله سوم خود را آغاز کنند. به این ترتیب دور یک چهارم نهایی مسابقات باشگاه های آسیا از روز شنبه آغاز می شود و روز یکشنبه هم دور نیمه نهایی برگزار خواهد شد.
 
برنامه مرحله سوم این رقابتها به شرح زیر است:
شنبه 7 اردیبهشت ماه
ساعت 9:00: العین امارات – ازبکستان (سالن شماره 2 آزادی)
ساعت 9:00: سهام عمان – بشریه لبنان
ساعت 11:00: چین تایپه – تویودا ژاپن
ساعت 13:00: الریان قطر - گاز هند
ساعت 15:00: آلماتی قزاقستان - لیونینگ چین
ساعت 17:00: کاله مازندران – گاز عراق


موضوع: اخبار واليبال,برنامه مسابقات آينده,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

رده بندی تیم ها در دور دوم
بازديد : 801

رده بندی تیم ها در دور دوم 1
سابقات اعلام شد تا تیم ها بعد از یک روز استراحت ، از روز شنبه 7 اردیبهشت ماه رقابتهای خود را آغاز کنند.
با پایان مرحله دوم رقابتهای والیبال باشگاه های مردان آسیا رده بندی دور دوم تیم ها اعلام شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، رقابتهای والیبال مردان آسیا از روز اول اردیبهشت ماه در ورزشگاه آزادی برگزار شد و تیم ها بعد از پنج روز رقابت با یکدیگر وارد دور سوم مسابقات شدند.
در دور دوم این رقابتها تیم های حاضر در چهار گروه و به صورت ضربدری ( گروه A با C و گروه B با D) به مصاف هم رفتند تا رده بندی آنها در گروه های خود مشخص شود. بعد از انجام 11 مسابقه در دو روز، رده بندی تیم ها از سوی کمیته برگزاری م

رده بندی تیم ها در گروه های چهارگانه به شرح زیر است:
گروه G: العین امارات، بشریه لبنان
گروه F : سهام عمان، ازبکستان، مالدیو
گروه E : کاله مازندران، چین تایپه، لیونینگ چین، گاز هند
گروه F : الریان قطر، آلماتی قزاقستان، تویودا ژاپن، گاز عراق


موضوع: اخبار واليبال,برنامه مسابقات آينده,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

[تبادل لگو با ما]

Friends
تمامی حقوق مطالب برای این سایت محفوظ میباشد. قالب طراحی شده توسط: برگ گراف و ترجمه شده توسط : قالب گراف