پایتختی های والیبال

ارتباط از طریق یاهو مسنجر
1
محل تبلیغات شما
2
محل تبلیغات شما
3
محل تبلیغات شما

عضویت درخبرنامه

تبلیغات شما

برگ گرافیک

شري كه دامن تيم ملي را نگرفت
بازديد : 1276

آپلود سنتر رایگان تصویر تلاش چند ماهه فدراسیون والیبال برای حل مشکل پنج بازیکن تیم ملی والیبال با اخذ گذرنامه و ویزای گروهی آنان روز چهارشنبه به نتیجه رسید که توسط سارقان ربوده شد و با همكاري كليه نهاد هاي مربوطه كليه مدارك مجددا صادر شد و مسئله به خير گذشت. به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، صبح روز چهارشنبه 30 فروردین ماه "امیر خوش خبر" سرپرستتیم ملی والیبال پس از خروج از سازمان نظام وظیفه با یک گروه سارقين مواجه مي شود و با يك سارق موتور سیکلت سوار تصادف می کند و سارق ديگر کیف او را کهحاوی گذرنامه پنج بازیکنان تیم ملی والیبال که مشکل سربازی داشتندو مقداری وجه نقد بود، می رباید. محمدرضا داورزنی رییس فدر اسیون والیبال که روز قبل از این اتفاق (سه شنبه 29 فروردین) به ولاسکو سرمربی تیم ملی والیبال قول داده بود که براي حل مشكلات سربازي بازیکنان هر كاري از دستش بر آيد را انجام دهد، پس از آگاهی از موضوع با انجام هماهنگي هاي لازم با تربيتبدني ستاد كل نيروهاي مسلح، سازمان نظام وظيفه و اداره گذرنامه به سرپرست تیم ملی والیبال تاکید کرد مجددا پیگیر گذرنامه و ویزای این بازیکنان شود. در نهایت با همكاري كليه نهاد هاي مربوطه و سفارت خانه هاي اسلواني، صربستان و بلغارستان پس از 24 ساعت تلاش و پیگیری فدراسیون والیبال و همکاری خوب سردار باران چشمه، سردار صادقي و سرهنگ حلوايي مجددا گذرنامه و مجوز خروج از کشور این بازیکنان گرفته شد. همچنين پرونده سرقت نيز سیر قانونی پیگرد خود را سپری مي کند. بدين ترتيب با همكاري همه جانبه كليه نهادي هاي تربيت بدني ستاد كل نيروهاي مسلح، سازمان نظام وظيفه و اداره گذرنامه با فدراسيون واليبال مسئله به خير گذشت و تیم ملی والیبال کشورمان بدون مشکل سوم اردیبهشت ماه تهران را به مقصدکشورهای اسلواکی، صربستان و بلغارستان ترک خواهد کرد تا بازیکنان تیم ملی والیبال در این کشور ها 12 دیدار تدارکاتی و دوستانه برگزار کنند. تیم ملی والیبال کشورمان خود را برایحضور قدرتمند در مسابقات والیبال انتخابی المپیک 2012 لندن آماده می کند که این رقابت ها خردادماه به میزبانی کشور ژاپن برگزار خواهد شد.
موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,,,,,,
می پسندم نمی پسندم

تمرينات تيم ملي الف\عكس
بازديد : 1503

ادامه مطلب

گزارش سرمربی تیم ملی به داورزنی
بازديد : 1188

آپلود سنتر رایگان تصویر "خولیو ولاسکو" سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان صبح امروز – سه شنبه 29 فروردين گزارشی از آخرین مراحل اردوی تیم ملی و نیازها این تیم را به رییس فدراسیون والیبال داد. به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، محمدرضا داروزنی برای در جريان كار گرفتن بیشتر با روند آماده سازی تیم ملی والیبال کشورمانجلسه اي يك ساعته اي را با ولاسكو داشت. سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان در این نشست گزارشی از مراحل مختلف آماده سازی ملی پوشان تیم ملی داد و شرایط تمرینات را خوب ارزیابی کرد. سرمربي آرژانتيني تيم ملي كشورمان گفت: روزي دو مرحله تمرین برای هرتیم های الف و ب برنامه ریزی شده که صبح ها و عصر ها برگزار می شود که صبح ها بیشتر تمرینات در زمینه کارهای بدن سازی و تکنیک های فردی بازیکنان است و عصر هانیز هماهنگی تیمی و آموزش تاکتيک ها مد نظر کادر فنی قرار دارد و در حال حاضر هم تيم حركت به رو جلوي خوبي داشته است. وی در ادامه بار دیگر بر ضرورت برگزاری دیدارهای دوستانه و تدارکاتی با تیم های مطرح جهان تاکید کرد و گفت: بازیکنان باید در شرایط مسابقه و استرس قرار بگیرند تا عملکرد آنان مشخص شود.در غیر اینصورت نمي توانيم نتيجه خوبي بگيريم. ولاسکو افزود: در حال حاضر در تمرینات همه چیز داریم و كمبود بازی های تدارکاتی تنها نگرانی آماده سازی بازیکنان است. برگزاری چهار دیدار با تیم های اسلوونی و صربستان که از پنجم اردیبهشت آغاز می شود، کفایت نمی کند و باید بازی های بیشتری براي تيم ملي درنظر گرفته شود. سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان همچنین از داورزنی خواست كمك كند تا مشکل سربازی بازیکنان تیم حلشود تا در موقع اعزام به بازی های تدارکاتی و انتخابی المپیک، تیم ملی والیبال از این ناحیه ضربه نخورد. چرا كه هنوز حضور برخي از بازيكنان موثرتيم در مسابقات تداركاتي قطعي نيست و مشكل خروج از كشور دارند. محمدرضا داورزنی رییس فدراسیون والیبال نیز در پایان این نشست به ولاسکو اطمینان داد فدراسیون والیبال تمام تلاش خود را برای حمایت و رفعنیازهای تیم ملی انجام خواهد داد.
موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,,,,,
می پسندم نمی پسندم

دعوت آرژانتين از مردان واليبال ايران
بازديد : 1288

آپلود سنتر رایگان تصویر فدراسيون واليبال آرژانتين با ارسال دعوتنامه اي از مردان واليبال ايران براي برگزاري چهار ديدار دوستانه دعوت كرد. به گزارش روابط عمومي فدراسيون واليبال، پس از مذاكرات فدراسيون واليبال ايران با آرژانتين در خصوص برگزاري چند ديدار تداركاتي با تيم ملي اين كشور، صبح امروز سه شنبه 29 فروردين فدراسيون واليبال آرژانتين با ارسال دعوتنامه از مردان واليبال ايران جهت برگزاري دو ديدار دوستانه با تيم ملي آرژانتين و دو ديدار دوستانه با تيم ب اين كشوردر بوينوس آيرس دعوت كرد. لازم به ذكر است طبق برنامه اين ديدارهاي دوستانه از 11 تا 15 ارديبهشت سال جاري برگزار مي شود. بدين ترتيب مردان واليبال ايران كه خود را براي حضور قدرتمندانه در رقابت هاي انتخابي المپيك در توكيوي ژاپن آماده مي كنند، بامداد يكشنبه 3 ارديبهشت به منظور برگزاري دو ديدار دوستانه با اسلواني و دو ديدار تداركاتي با صربستان به اين كشورها سفر مي كند و سپس جهت برگزاري چهار مسابقه دوستانه به آرژانتين خواهند رفت.
موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,,,,,,
می پسندم نمی پسندم

اردوي آمادگي تيم ملي واليبال/عكس
بازديد : 1211

ادامه مطلب

تلاش همه جانبه شرقي ها براي المپيكي نشدن ايران
بازديد : 1247

آپلود سنتر رایگان تصویر فدراسيون واليبال چين با ارسال نامه اي ضمن غذرخواهي از فدراسيون واليبال ايران اعلام كرد كه نمي تواند ميزبان تيم ايران در فاصله چند روز مانده به رقابت هاي واليبال انتخابي المپيك باشد. به گزارش روابط عمومي فدراسيون واليبال، پس از اينكه فدراسيون واليبال ژاپن اعلام كرد نمي تواند پذيراي تيم ايران در فاصله چند روز مانده به رقابت هاي انتخابي المپيك درژاپن باشد، مسئولين فدراسيون واليبال كشورمان به مذاكره با چيني ها پرداختند و بر اساس توافقات انجام شده مقرر شد چند روز مانده به رقابت هاي انتخابي المپيك، مردان واليبال كشورمان با برگزاري اردويي چند روزه وانجام دو ديدار دوستانه با تيم ملي چين در اين كشور آمادگي لازم را به منظور شركت قدرتمندانه در رقابت هاي انتخابي المپيك را كسب كنند. پس از چند ماه، چندي پيش چيني ها هم با ارسال نامه اي رسما از فدراسيون واليبال ايران عذر خواهي كردند كه نمي توانند ميزبان تيم ملي كشورمان باشند. اين در حاليست كه خوليو ولاسكو معتقد است: در حال حاضر تنها نياز تيم برگزاري ديدار هاي تداركاتي با تيم هاي ملي كشورهاي صاحب نام در واليبال دنيا است. ولاسكو مي گويد: تمرينات خوبي داريم و تقريبا همه چيز خوب است ولي مسابقه نداريم. اين يعني هيچ. چراكه تيم و بازيكنان بايدتحت فشار قرار بگيرند و در استرسو فشار مسابقه توانايي هاي خود را به كار بگيرند تا بتوانند در مسابقه از حداكثر توانايي هاي خود استفاده كنند. با لغو شدن اردوي چين، مسئولين فدراسيون واليبال به دنبال برگزاري اردويي چند روزه در شرق آسيا هستند تا مردان واليبال كشورمان بتوانند با تمرين و انجام مسابقه درمحلي كه آب و هواي شبيه توكيو (محل مسابقات انتخابي المپيك) دارد، با آمادگي لازم به توكيو بروند. چرا كه به گفته ولاسكو، تيم ملي بايد در اوج آمادگي به اين رقابت ها برود، زيرا ژاپني ها احتمالا طوري برنامه ريزي مي كنند كه سخت ترين بازي هاي تيم ملي ايران در اولين روز هاي مسابقات گذاشته شود. لازم به ذكر است كوبا، آرژانتين و مصر از جمله كشورهايي هستند كه فدراسيون واليبال منتظر پاسخ آنها به منظور برگزاري چند ديدار دوستانه با تيم ملي اين كشور هست.
موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,,,,,,,,
می پسندم نمی پسندم

ساحلي بازان ايران به مقام نهمی مشترك اکتفا کردند
بازديد : 972

آپلود سنتر رایگان تصویر مرحله پلی آف تور والیبال ساحلی آسیا و اقیانوسیه از صبح امروز یکشنبه27 فروردين در سانخولای تایلند آغاز شد که نمايندگان كشورمان با پذیرش شکست در برابر حریفان مقامهای نهم و دهم این رقابت ها را به دست آوردند. به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، مرحله مقدماتی مسابقات تور والیبال ساحلی آسیا و اقیانوسیه از روز گذشته با حضور 29 تیم از کشورهای ایران، چین، سنگاپور، ویتنام، تایلند، هندوستان، قزاقستان، لائوس، اندونزی، استرالیا، مالزی، نیوزلند، سریلانکا و عمان آغاز شد کهنمایندگان ایران به عنوان تیم دوم گروه خود به مرحله پلی آف صعود کردند. تيم ايران يك متشكل از پرويز فرخيو آق محمد سلاق صبح امروز در مرحله پلی آف به مصاف اندونزی رفت و باامتیازهای 21 بر 16و 21 بر 19 مغلوب این تیم شد تا عنوان نهمی این رقابت ها را از آن خود کند. همچنین تيم دوم ايران متشكل از كيا شوشتري زاده و شهرام قاسم خواه كه با حمايت كرمان موتور راهي اين رقابتها شده است، امروز دو بر صفر و با امتیازهای 21 بر 15 و 21 بر 12 دربرابر قزاقستان یک شکست خورد تامقام دهم این رقابت ها را به خود اختصاص دهد. نمایندگان والیبال ساحلی کشورمان فردا از تایلند عازم ایران خواهند شد.
موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,,,,,,,,,
می پسندم نمی پسندم

ديدار دوستانه تيم ملي نوجوانان با جوانان بندر ترکمن
بازديد : 1597

آپلود سنتر رایگان تصویر تیم والیبال نوجوانان کشورمان در بازی دوستانه و تدارکاتی در برابر تیم والیبال جوانان بندر ترکمن مغلوب شد. به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم والیبال نوجوانان کشورمان که در اردوی آمادگی استانگلستان به سر می برد، شب گذشته در یک دیدار تدارکاتی به مصاف جوانان بندر ترکمن رفت و سه بر دو در برابر این تیم شکسترا پذیرا شد. ملی پوشان نوجوان کشورمان در ست های اول و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 17 و 25 بر 23 حریف را شکست دادند اما در ست های دوم ، سوم و پنجم به ترتیب با امتیاز های 25 بر 23، 25 بر 22 و 17 بر 15 در برابر این تیم تسلیم شدند. حضور امام جمعه و فرماندار شهر بندرترکمن و بیش از دو هزار و 500 تماشاچی از نکات حاشیه ای این بازی جداب بود که به مدت دو ساعت و 20 دقیقه طول كشيد. تیم والیبال نوجوانان کشورمان خود را برای حضور قدرتمند در مسابقات قهرمانی آسیا آماده می کند، از 17 فروردین ماه در اردوی گلستان مي بردو عصر امروز شنبه عازم تهران مي شود. مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا آبان ماه سال جاری با حضور 13 تیم به میربانی جمهوری اسلامی ایران در شهر اصفهان برگزار می شود.
موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,,,,,,,,
می پسندم نمی پسندم

ساحلي بازان ايران به مرحله حذفي راه يافتند
بازديد : 1424

آپلود سنتر رایگان تصویر دومین مرحله تور والیبال ساحلی آسیا واقیانوسیه از صبح امروز شنبه 26 فروردين در سانخولای تایلند آغاز شد که نمايندگان كشورمان در قالب دو تيم ايران يك و ايران دو ( كرمان موتور) در اين رقابت ها شركت كردند. به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، مسابقات تور والیبال ساحلی آسیا و اقیانوسیه از 26 فروردین به مدت سه روز پیگیری مي شود که 29 تیم از کشورهای ایران، چین، سنگاپور، ویتنام، تایلند، هندوستان، قزاقستان، لائوس، اندونزی، استرالیا، مالزی، نیوزلند، سریلانکا و عمان در آن حضور دارند. گروه بندی مقدماتي تيم ها به قرار زیر است: گروه یک: قزاق یک ، ویتنام یک و استرالیا یک گروه دو: ایران یک ، چین دو و هنگ کنگ یک گروه سوم: قزاق دو، سری لانکا یک و سنگاپور یک گروه چهارم: نیوزیلند یک ، تایلند دوو هنگ کنگ دو گروه پنجم: مالزی یک، تایلند دو، عمن دو و نیوزیلند دو گروه ششم: تایلند یک، ایران دو (كرمان موتور) ، هند یک و لائوس دو گروه هفتم: چین یک، اندونزی دو، استرالیا دو و لائوس یک گروه هشتم: اندونزی یک، عمان یک،سری لانکا دو و هند دو تيم ايران يك متشكل از پرويز فرخيو آق محمد سلاق در نخستین بازی خود در مرحله مقدماتی دو بر صفر با امتیاز های 21 بر 9 و 21 بر 16 هنگ کنگ را از پیش رو برداشت و عصر امروز در دومین بازی به مصافچین دو رفت و مقابل اين تيم 2 بر يك شكست را پذيرا شد. نماينده كشورمان ست اول را 24 بر 22 پيروز شد ولي ست هاي دوم و سوم را21 بر 19 و 15 بر 8 واگذار كرد تابه عنوان تيم دوم گروه خود به دور دوم اين مسابقات صعود كند. تيم ايران دو متشكل از كيا شوشتري زاده و شهرام قاسم خواه كه با حمايت كرمان موتور راهي اين رقابت هاشده است و امروز صاحب دو پيروزي و يك شكست شد. ايران دو در مسابقهاول خود تيم هند1 را دو بر صفر با امتيازات 21 بر 17 و 21 بر 12 شكست داد و سپس لائوس2 را نيز 2بر صفر با امتيازات 21 15 و 21 بر 12 از مقابل برداشت و در آخرين بازي خود در دور مقدماتي مقابل تايلنديك دو بر صفر تن به شكست داد تا به عنوان تيم دوم گروه خود به دور بعد صعود كند. لازم به ذكر است قرعه كشي دور حذفي اين رقابت ها تا ساعاتي ديگر برگزار مي شود و شانزده تيم راه يافته به مرحله خذفي حريفان خود را خواهند شناخت.
موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,,,,,,,,
می پسندم نمی پسندم

تمرينات تيم ملي الف/عكس
بازديد : 1403

ابهام حضور ایران در دومین تور ساحلی آسیا و اقیانوسیه در تایلند
بازديد : 1219

آپلود سنتر رایگان تصویر تیم ملی والیبال ساحلی کشورمان پساز کسب مقام نهم مشترک در بین 28تیم شرکت کننده در تور ساحلی آسیا و اقیانوسیه در خانومه تایلند به همراه 27 تیم دیگر شرکت کننده در مسابقات والیبال ساحلی تور آسیا واقیانوسیه آماده حضور در دومین تور ساحلی در تایلند می شوند. به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم های شرکت کننده صبح دیروز 5شنبه از شهر "خانومه" تایلند راهی شهر "سانخولا" شدند و پس از 5 ساعت مسافرت با اتوبوس در هتل "سمیلا بیچ" این شهر اسکانیافتند. ساحلی بازان کشورمان دیروز یک جلسه تمرین سبک داشتند و امروز نیزدو جلسه تمرین صبح و عصر برگزار می کنند. ساعت هفت بعد از ظهر امروز قرعه کشی مرحله دوم مسابقات والیبال ساحلی آسیا و اقیانوسیه برگزار خواهد شد و تیم ها شرکت کننده حریفان خود در دور مقدماتی را خواهند شناخت. مسابقات از صبح فردا آغاز می شود و به مدت سه روز ادامه خواهد یافت. هنوز مصدومیت آقا محمد سلاق بهبود کامل نیافته و در صورت آماده شدن این ملی پوش کشورمان، نمایندگان والیبال ساحلی ایران در این مسابقات شرکت می کنند. در غیر اینصورت نمایندگان کشورمان از شرکت در مسابقات انصراف خواهند داد.
موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,
می پسندم نمی پسندم

تمرينات تيم ملي واليبال/عكس
بازديد : 1168

ادامه مطلب

آغاز تمرینات تیم ملی والیبال بعد ازدو روز استراحت
بازديد : 1339

آپلود سنتر رایگان تصویر بازیکنان تیم های ملی الف و ب والیبال امروز سه شنبه تمرینات آماده سازی خود را بعد از دو استراحت دوباره با حضور 34 بازیکن دعوتی آغاز کردند. به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، بازیکنان تیم ملی ب آغاز کننده تمرینات امروز بودند که از ساعت هشت صبح تمرینات خود را با نرمش و سپس کارهای بدن سازی در سالن والیبال مجموعه ورزشی آزادی تهران شروع کردند. تمرینات بدن سازی بازیکنان بر اساس برنامه کادر فنی بیشتر به نیم تنه و پاها مربوط می شد که نسبتا تمرینات سنگینی نیز بود. همچنین تمرینات تیم ملی الف نیز ازساعت 10:30 آغاز شد که در ابتدا"خولیو ولاسکو" سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان در خصوص نوع تمرینات و نیازهای بازیکنان صحبت هایی را با ملی پوشان و مربیان حاضر در اردو داشت. تمرینات عصر بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی نیز کارهای تاکتیکی و تکنیکی بود که زیر نظر سرمربی تیم ملی و دیگر اعضای کادر فنی برگزار شد. گفتنی است سرمربی تیم ملی والیبالدو روز تمرینات تیم ملی را تعطیل کرده بود و از امروز دوشنبه تمریناتبر اساس برنامه سه روز تمرین یک روز استراحت مجدد آغاز شد. يكي از مربیان حاضر در اردوي تیم ملی والیبال کشورمان در حاشیه این تمرینات در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون والیبال در باره انگیزه بازیکنان گفت: بازیکنان دعوت شده به اردو انگیزه بسیار زیادی برای مطلوب نشان دادن خود دارند. "محمد وکیلی" خاطر نشان کرد: آنان اگر در گروه الف قرار دارند سعی میکنند جایگاه خود را تثبیت کنند و اگر در گروه ب تمرین می کنند تلاش می کنند به استاندارد های مد نظر کادر فنی برسند تا به گرده الف صعود کنند. وی در مجموع شرایط اردوی تیم های ملی را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: حضور در بازی های تدارکاتی پیشرو می تواند میزان آمادگی بازیکنانرا برای کادر فنی مشخص کند. گفتنی است تیم ملی والیبال کشورمان از پنجم اردیبهشت ماه برای برگزاری چند دیدار دوستانه و تدارکاتی به کشورهای اسلوونی و صربستان می رود.
موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

لباس جديد داوران مسابقات واليبال قهرماني كشور
بازديد : 1563

آپلود سنتر رایگان تصویر آپلود سنتر رایگان تصویر لباس جديد داوران مسابقات واليبال قهرماني كشور طراحي و معرفي شد. به گزارش روابط عمومي فدراسيون واليبال بر اساس اعلام كميته داوران به منظور متحدالشكل بودن لباس داوران رقابت هاي واليبال قهرماني كشور اين كميته اقدام به طراحي و معرفي لباس واحدي به منظور استفادهداوران در مسابقات داخلي كرد. از اين پس براي داوران ملي، درجه يك، درجه دو، و درجه سه پوشيدن پيراهنمذكور در تمامي رقابت هاي واليبال قهرماني كشور الزامي است.
موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,,,,,,,
می پسندم نمی پسندم

مصدومیت سلاق مانعي براي پيروزي ساحلي بازان
بازديد : 1301

آپلود سنتر رایگان تصویر تیم ملی والیبال ساحلی کشورمان در برابر اندونزی شکست را پذیرا شد وبه کسب عنوان نهمی مشترك تور آسیا و اقیانوسیه تایلند اکتفا کرد. به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال ساحلی کشورمان صبح امروز در مرحله پلی آف به مصاف اندونزی یک رفت كه دو بر یک مغلوب این تیم شد. ملی پوشان کشورمان ست نخست را 21 بر 13 از آن خود كردند. بازي در اواسط ست دوم به دليل مصدوميت آق محمد سلاق به مدت پنج دقيقه متوقف شد و در ادامه تیم ایران ست های دوم و سوم را امتیازهای21 بر 16 و 20 بر 18 را به حریف واگذار کرد. مرحله دوم تور آسیا و اقیانوسیه تایلند از 26 فروردین به مدت سه روز در شهر سانخولای برگزار می شود که در صورت برطرف شدن مصدوميت سلاق نماينده كشورمان در آن تورنمنت نيز شرکت مي كند.
موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

گنبد در ورزش،مركز استان است
بازديد : 1612

آپلود سنتر رایگان تصویر در جواب وبلاگ بسکتبال گرگان:
گنبد در ورز ش، مرکز استان گلستان است
وبلاگ رسمی انجمن هواداران بسکتبال گرگان برای دفاع از حق قانونی خود در پخش مسابقات تیم محبوب شهرشان مطلبی را نوشته و متاسفانه در نوع نگارش به شیوه سالهای دور برخی خبرنگاران و نیز مسئولین این خطه که همانا شعار"ورزش گلستان فقط گرگان" بازگشته و برای احقاق حق خود ورزش گنبد را زیر سوال برده است. جهت اطلاع این دوستان لازم میدانم بهآنان توصیه نمایم مروری بر عملکرد ورزش گلستان و نقش گنبد در موفقیتهای ورزش این خطه داشته باشندتا به اشتباهات خود پی ببرند. دوستان اشتباه نکنید، مطمئنا مرکز استان گلستان شهر گرگان است ولیمرکز ورزش و .... این استان بی تردید شهر گنبدکاووس است. برای اینکه گفته مرا بیشتر درک کنیداز ورزش محبوب خود شما مثال می زنم:امروز جایگاه بسکتبال گرگان در بسکتبال ایران چگونه است؟ در چند سال گذشته تیم شهرداری با استفاده از بودجه های کلان (بند ب و...) در جدول رده بندی چه جایگاهی داشته است و والیبال گنبد با کمترینبودجه چه جایگاهی؟ در طول چند سال اخیر بسکتبال گرگان چند ملی پوش به تیمهای ملی روانه کرده است و والیبال گنبد چند ملی پوش؟ ورش گرگان فقط در یک ورزش همیشه افتخار آفرین بوده است که آن هم همانا کبدی است و البته فراموش نکنیم در این ورزش نیز چندین بازیکن تیم استان از شهرهای دیگر استان می باشند. تیم فوتبال اتکا با بودجه میلیاردی چه گلی بر سر ورزش گلستان زده است؟ ولی جهت اطلاع شما باید بگویم: ۱- گنبد در سپک تاکرا (در دو بخش آقایان و بانوان) در کشور مطرح و زبانزد است-۲- تیم والیبال گنبد بهرغم دسترسی کامل نداشتن به منابع مالی استانی (آنگونه که تیم بسکتبال و فوتبال گرگان دسترسی دارند)در طول چند سال اخیر اکثرا جزوبهترین تیمهای لیگ برتر بوده استو ورزش ایران هنوز افتخار افرینی ۴ جوانگنبدی در رقابتهای جام جهانی والیبال وکسب عنوان قهرمانی جهان را فراموش نکرده است و جامعه ورزش گلستان هنوز به آن می بالد چون شاید در تاریخ والیبال و شاید ورزش ایران هیچ شهری نتوانسته باشد همزمان این تعداد ملی پوش در تیمملی داشته باشد -۳- ژیمناستیک گنبد هم اکنون صدرنشین لیگ برتر است -۴- دو و میدانی کاران گنبدی (آقایان و بانوان) قهرمانیها و رکورد شکنی های بسیاری داشته اند -۵- سوارکاری گنبد در ایران بهترین است -۶- فدراسیون بوکس گلستانرا با نام گنبد می شناسد -۷- سردارآزمون افتخار فوتبال گلستان یک گنبدی متعصب است -۸- تیم والیبالنشسته گنبد در لیگ برتر حضوری درخشان دارد و کاپیتان تیم ملی والیبال نشسته ایران یک گنبدی می باشد - و .... البته لازم به ذکر اینکه آنچه عنوان شد تنها بخشی از افتخارات فرا استانی گنبد است و این در حالی استکه گنبدیها در اکثر رشته های ورزشی نیز در استان گلستان حرف اول را می زند. دوستان گرامی، بنده هم می گویم پخش مسابقات بسکتبال حق شما بسکتبال دوستان گرگانی است ولی چرا برای گرفتن حق خود به دنبال تخریب شهرها و ورزشهای دیگر هستید؟ گنبد همیشه مظلوم بوده و این مظلومیت در ورزش کاملا ملموستر بوده است، هیچگاه فراموش نمی کنم چند سال پیش (در زمان مدیریت داوری بر اداره کل تربیت بدنی) مسئولین گنبدی برای گرفتن پنج میلیون تومان از بند محل ب استان چند بار به گرگان رفتند در حالی که بعدا کاشف به عمل آمد در همانسال ۱۰۰ میلیون تومان از همان محل به تیم بسکتبال شهرداری و بیش از ۲۰۰ میلیون به تیم والیبال مخابراتپرداخت شده بود. به سوابق ورزشی مراجعه کرده و ببینید در سالی که تیم والیبال مخابرات گرگان تشکیل شده بود این تیم با استفاده از سهم بند ب استان در مخابرات چه هزینه هایی کرد و چه جایگاهی بدست آورد و باز به یاد بیاورید در همان سال تیم والیبال نئوپان گنبدکاووس با یک پنجم بودجه آن تیم در کجای جدول رده بندی قرار گرفت!؟ ورزش گنبد لابی گری می کند؟ شاید این حرف خنده دارترین حرف سال باشد، اگر گنبدیها لابی گری بلد بودند این نبود حال و روزشان از نظر بودجه و امکانات! گنبدیها نان بازو و غیرت خود را می خورند، آنان با خدا لابی می کنند و از یگانه یکتا جواب نیز می گیرند. اگر صدا و سیما استان والیبال و سوارکاری را پخش می کند دلیل دارد، این دو ورزش در سراسر استان هوادار و طرفدار دارند و برای بازیهای تیم هاوش از گمیشان تا بندرگز و مراوه تپه و بجنورد و....تماشاگر می آید (و البته تیم هاوشدر سفر به شهرهای دیگر کشور نیزهوادارانی از شهرهای مختلف استان دارد) و حتما این را نیز می دانید که سوارکاری گنبد در کشور مطرح بودهو معتبرترین مسابقات کورس کشور در این شهر برگزار می شود. بروید و ببینید در طول برگزاری رقابتهای والیبال در طول روز چند تماس تلفنی از شهرهای مختلف استانو حتی استانهای همجوار به عنوان درخواست پخش مسابقات با روابط عمومی صدا و سیما گرفته می شود. ولی در مقابل قبول کنید هواداران بسکتبال از گرگان و محله ها و بخشهای اطراف و بعضا از شهرهای استان هستند و این ورزش در استان جایگاهی که سوارکاری و والیبال دارند را ندارد. البته بنده به شخصه همیشه در نوشتههایم از پخش نشدن بسکتبال نیز گله مند بوده ام و هنوز هم معتقدم این ورزش و تیم شهرداری باید مورد توجه بیشتر قرار بگیرند. از شما نیز می خواهم با نوشتن مطالب تفرقه انداز بین دو ورزش و دوشهر کدورت ایجاد نکنید، والیبال گنبد و بسکتبال گرگان به عنوان دو ورزش سنتی استان باید متحد شده و حق خود را که چند سالی است توسط فوتبال به یغما رفته است بگیرند. باید ثابت کنیم که والیبال و بسکتبال ریشه در تاریخ این استان دارند تا مبالغ کلان و حق این دو ورزش خرج فوتبال نشود. باور کنید با مبالغی که خرج فوتبال می شود می توان دو تیم والیبال و بسکتبال از گنبد و گرگان در حد قهرمانی لیگ برتر ساخته و پرداخته کرد.
منبع:gvc.blogfa.com
موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,,,,,,
می پسندم نمی پسندم

تیم ملی والیبال ساحلی به عنوان سرگروه صعود کرد
بازديد : 1354

آپلود سنتر رایگان تصویر تیم ملی والیبال ساحلی کشورمان در دومین بازی خود در مسابقات تور آسیا و اقیانوسیه در تایلند موفق به شکست چین (2) شد و به عنوان سرگروه به مرحله حذفي راه یافت. به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، مسابقات تور والیبال ساحلی آسیا و اقیانوسیه از صبح امروز دوشنبه در شهر خانومه تایلند آغاز شد. تیم ملی والیبال ساحلی کشورمان به رغم مصدومیت آقا محمد سلاق در دومینبازی نیز موفق به شکست نماینده چین در دو ست متوالی با امتیازهای 21 بر 18 و 21 بر 19 شد. تیم ملی والیبال ساحلی ایران صبح امروز در نخستین بازی نیز موفق به شکست سنگاپور یک شد. بر اساس قرعه کشی انجام شده، ملی پوشان کشورمان فردا دوشنبه در مرحلهپلی آف به مصاف اندونزی یک می روند که این دیدار در ساعت 9:30 به وقت محلی برگزار می شود.
موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,,,,,,,,
می پسندم نمی پسندم

تیم ملی والیبال ساحلی بامداد جمعه عازم تایلند می شود
بازديد : 1468

آپلود سنتر رایگان تصویر تیم ملی والیبال ساحلی کشورمان برای حضور در سه تور آسیایی و اقیانوسیه بامداد جمعه 18 فروردین ماهعازم تایلند خواهد شد. به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، "پرویز فرخی" و "آقا محمد سلاق" بازیکنان تیم ملی والیبال ساحلي کشورمان هستند که به همراه حمید موحدی به عنوان سرمربی عازم این رقابت ها می شوند. مسابقات تور والیبال ساحلی آسیا و اقیانوسیه از 21 فروردین به مدت سهروز در شهر کانوم تایلند برگزار میشود. همچنین نمايندگان كشورمان از 26 فروردین به مدت سه روز در يكتور ساحلي ديگر در شهر سانخولای تایلند شركت مي كنند که 24 تیم از قاره آسیا و اقیانوسیه در چهار گروه با یکدیگر رقابت خواهند كرد. سرمربی تیم والیبال ساحلی کشورمانحضور در مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی آسیا در کشور اندونزی را سومین رویداد ورزشی تیم ساحلي ایران در این سفر دانست و گفت: تیم ملی والیبال ساحلی از 31 فروردینماه در پالمبانک اندونزی به مصاف حریفان آسیایی خود خواهد رفت. حمید موحدی مدت برگزاری این رقابت ها را چهار روز اعلام کرد و تاکید کرد: این سه تورنمنت والیبال ساحلی، اردوی مناسبی برای تیم ملی والیبال ساحلی ایران است تا خود را آماده حضور در مسابقات انتخابیالمپیک 2012 لندن کند. وی تصریح کرد: مرحله نهایی مسابقات انتخابی المپیک 2012 لندن با حضور 32 تیم از 16 کشور در چین برگزار خواهد شد که تنها تیم قهرمان جواز حضور در لندن را به دست خواهد آورد. بنابراین مسابقات بسیار سختی در پیش روی تیم والیبال ساحلی ایران قرار دارد. سرمربی تیم والیبال ساحلی اظهار داشت ایران بازیکنان فعال و قابلی دارد که تاکتيک های منحصر به خودرا دارند اما مسابقات انتخابی المپیک نیز به صورت تک حذفی است و اینموضوع کار را سخت تر می کند. لازم به ذكر است "کامران ذوقی" به عنوان سرپرست و "سعید ضیغمی" به عنوان فیزیوتراب تیم ملی والیبال ساحلی کشورمان را در سه تورنمت تایلند و اندونزی همراهی می كنند.
موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,,,,,,,,
می پسندم نمی پسندم

اردوي آماده سازي تيم ملي الف/عكس
بازديد : 1235

ادامه مطلب

نخستين اردوي تيم ملي واليبال درسال 91/عكس
بازديد : 1654

ادامه مطلب

هشت بازيكن از تيم ب به تيم الف اضافه شدند
بازديد : 1249

آپلود سنتر رایگان تصویر
خوليو ولاسكو اسامي هشت بازيكن از تيم ب را براي پيوستن به تيم الف اعلام كرد. به گزارش روابط عمومي فدراسيون واليبال پس از اعلام اسامي 34 بازيكن دعوت شده به اردوي تيم ملي واليبال كشورمان، خوليو ولاسكو سرمربي تيم ملي واليبال كشورمان اسامي هشت بازيكن از تيم ب به نام هاي رضا قرا، آرش كشاورزي، آرمين تشكري، محمد طاهر وادي، محمد حسن صنوبري، شهرام محمودي، مسعود غلامي و عليرضا مباشري را به منظور حضور در تمرينات تيم الف اعلام كرد. بدين ترتيب اولين اردوي تيم ملي واليبال كشورمان به منظور آمادگي هرچه بيشتر در رقابت هاي انتخابي المپيك از 14 فروردين با حضور 22 بازيكن درتيم الف و 12 بازيكن در تيم ب آغاز مي شود و بازيكنان طبق ليست زير به تمرين مي پردازند:
تيم الف:
1- عليرضا نادي
2- سيد محمد موسوي
3- مير سعيد معروف
4- مهدي مهدوي
5- امير غفور
6- فرهاد پيروت پور
7- حمزه زريني
8- پويا فياضي
9- فرهاد قائمي
10- مجتبي ميرزاجانپور
11- سعيد مصطفي وند
12- عليرضا جديدي
13- فرهاد ظريف
14- مجتبي يوسفي
15- شهرام محمودي
16- آرش كشاورزي
17- رضا قرا
18- محمد حسن صنوبري
19- عليرضا مباشري
20- محمدطاهر وادي
21- آرمين تشكري
22- مسعود غلامي
تيم ب:
1- فرهاد سال افزون
2- فرزاد ملا بهرامي
3- عليرضا سليماني
4- سامان فائزي
5- پيمان كريمي
6- عارف باقرزاده
7- محمدرضا حسيني پويا
8- مجتبي قليزاده
9- مهدي كريمي
10- ناصر رحيمي
11- ياشار شاهيني
12- حامد تاروردي
موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,,,,,,,,,,
می پسندم نمی پسندم

ولاسكو انتخاب كرد
بازديد : 1151

آپلود سنتر رایگان تصویر
خوليو ولاسكو اسامي دعوت شدگان به اولين اردوي آمادگي تيم ملي واليبال كشورمان براي شركت در رقابت هاي انتخابي المپيك را اعلام كرد. به گزارش روابط عمومي فدراسيون واليبال پس از پايان اردوهاي مقدماتي تيم ملي كه با دعوت از پديده هاي ليگ برگزار شد، خوليو ولاسكو سرمربي تيم ملي واليبال كشورمان اسامي 34 بازيكن را براي شركت در اولين مرحله اردوي آمادگي تيم هاي الف و ب كشورمان كه از 14 فروردين آغاز مي شود را اعلام كرد:
تيم الف ايران:
1- عليرضا نادي
2- سيد محمد موسوي
3- مير سعيد معروف
4- مهدي مهدوي
5- امير غفور
6- فرهاد پيروت پور
7- حمزه زريني
8- پويا فياضي
9- فرهاد قائمي
10- مجتبي ميرزاجانپور
11- سعيد مصطفي وند
12- عليرضا جديدي
13- فرهاد ظريف
14- مجتبي يوسفي
تيم ب ايران:
1- آرش كشاورزي
2- فرهاد سال افزون
3- فرزاد ملا بهرامي
4- محمدطاهر وادي
5- عليرضا سليماني
6- شهرام محمودي
7- رضا قرا
8- محمد حسن صنوبري
9- آرمين تشكري
10- سامان فائزي
11- مسعود غلامي
12- پيمان كريمي
13- عليرضا مباشري
14- عارف باقرزاده
15- محمدرضا حسيني پويا
16- مجتبي قليزاده
17- مهدي كريمي
18- ناصر رحيمي
19- ياشار شاهيني
20- حامد تاروردي (در صورت موافقت پزشك به جمع اردو نشينان اضافه مي شود) تمرينات تيم الف به سرمربيگري خوليو ولاسكو و تمرينات تيم ب به سرمربيگيري خوان سيچلو، تحت نظر خوليو ولاسكو هر روز در نوبت صبح و عصر برگزار مي شود. همچنين ادواردو به عنوان بدنساز، احمد مساجدي به عنوان مترجم، عليرضا پيشياره به عنوان ماساژور و رضا ابراهيمي، جهانگير سيد عباسي،ناصر شهنازي، مسعود آرمات و محمد وكيلي، غلامرضا مومني مقدم به عنوانمربيان داوطلب در اردوي تيم ملي در اين تمرينات حضور خواهند داشت كه اردو به صورت سه روز تمرين و يك روز استراحت برگزار مي شود. مردان واليبال ايران 23 آوریل برابر باسوم اردیبهشت برای برگزاری دو دیدار دوستانه و تدارکاتی عازم کشورهای اسلوونی و صربستان خواهد شد. تیم ملی والیبال در روزهای چهارم و پنجم اردیبهشت با تیم ملی اسلوونی و روزهای هفتم و هشتم اردیبهشت با تیم ملی والیبال صربستان دو دیدار دوستانه برگزار ميكند. در صورت نهايي شدن اقدامات انجام شده جهت صدور رواديد و ويزا، ملي پوشان كشورمان پس از صربستان جهت برگزار چند ديدار دوستانه به پورتوريكو سفر خواهند كرد و در نهايتچند روز مانده به آغاز رقابت هاي انتخابي المپيك دو ديدار دوستانه در شانگهاي چين با تيم ملي اين كشوربرگزار مي كنند. لازم به ذكر است اين مرحله از اردوي آمادگي تا مسابقات انتخابي المپيك كه خرداد ماه سال جاري در توكيو ژاپن برگزار مي شود، ادامه دارد تادر پايان اين اردو از بين اين 34 بازيكن، 14 نفر براي شركت در رفابت هاي مذكور انتخاب شوند.
موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

انعكاس قهرماني كاله در سايت فدراسيون جهاني واليبال
بازديد : 1338

آپلود سنتر رایگان تصویر فدراسيون جهاني واليبال منتشر كرد:"كاله قهرماني ايران را مهر و موم كرد". به گزارش روابط عمومي فدراسيون واليبال، سايت FIVB با انتشار مطلبي با عنوان "كاله قهرماني ايران را مهر و موم كرد" بر روي صفحه اصلي وب سايت خود از قهرماني تيم واليبال كاله مازندران در ليگ برترواليبال ايران كه با برگزاري 192 مسابقه به پايان رسيد، گزارش داد. در اين مطلب آمده كه تيم واليبال كاله مازندران پس از پنج سال حضور در ليگ برتر واليبال مردان باشگاههاي ايران براي اولين بار به مقام قهرماني اين رقابت ها رسيد تا در سال 2012 به عنوان نماينده ايران در رقابت هاي قهرماني باشگاههاي مردان آسيا در شانگهاي چين شركت كند.
موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,,,,,,,,
می پسندم نمی پسندم

نگاهی به تمرینات تیم ملی والیبال در اردوی مقدماتی
بازديد : 1319

آپلود سنتر رایگان تصویر بازیکنان دعوت شده به اردوی مقدماتي تیم ملی والیبال کشورمان روز پنج شنبه دهم فروردین یکی روز دیگر از تمرینات خود را در سالنوالیبال مجموعه ورزشی آزادی تهران پشت سر گذاشتند. به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، این تمرینات در دو گروه الفو ب برگزار شد که گروه ب از ساعت هشت صبح با صحبت های ابتدایی "خوان سيچلو" سرمربی تیم ملی ب والیبال و گروه الف نیز از ساعت 10:30 با سفارش های ابتدای خولیو ولاسکو سرمربی تیم ملی والیبال آغاز شد. سپس بازیکنان حاضر در اردو به مدت 20 دقیقه با انجام حرکات ورزشی نسبت به گرم کردن خود اقدام کردند که حرکات نرمشی و کششی از مهمترین اصول این قسمت از تمرینات بود. بعد از گرم کردن، بازیکنان تیم ملی ب کشورمان به دو گروه تقسیمشدند که یک گروه کار با وزنه در سالن بدن سازی را آغاز کردند و گروه دوم نیز که بیشتر بازیکنان دفاع وسط و پشت خط زن بودند با استفاده از دستگاه سرویس زن تمریندریافت را تمرين كردند. گفتنی است بر اساس برنامه تمرینات سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان، تمرینات بازیکنان سه روز تمرین و یک روز استراحت است که در روز دوم جای بازیکنان بدن سازی و بازیکنان تمرین دریافت و سرویس عوض می شود و روز سوم نیزبرنامه تلفیقی از دو روز قبل خواهد بود که زدن سرویس پرشی و موجی نیز در آن قرار دارد. تمرین عصر ها نیز بیشتر بر محور اصلاح تاکتیک ها و برنامه های تمرینی ویژه سرمربی تیم ملی والیبال است که رفع نقاط ضعف کلی بازیکنان از جمله محورهای مهم تمرینات عصر بازیکنان است که گروه ب از ساعت 15 و گروه ب از ساعت 17:30 آغاز می شود. يكي از مربیان حاضر در اردوي مقدماتيتیم ملی والیبال کشورمان در حاشیه اینتمرینات در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون والیبال گفت: در مجموع می توان گفت که تمرینات صبح بازیکنان به صورت انفرادی است و تمرینات عصر به شکل گروهی برگزار می شود. "محمد وکیلی" در خصوص اسامی بازیکنان تیم های ملی الف و ب والیبال نیز گفت: به انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان تعدادی بازیکن به اردو دعوت شدندکه نمی توان دقیقا گفت که کدام بازیکنان در تیم الف هستند و کدام بازیکنان در تیم ملی ب، زیرا با توجه به شرایط امکان جابجایی وجود دارد. وی تاکید کرد که بر اساس استانداردهای تمرینات، امکان تمرین بیشتر از 20 بازیکن در هر مرحله تمرین وجود ندارد و به همین دلیل بازیکنان به دو گروه تقسیم شدند تا علاوه بر انتخاب بهترین ها برای تیم ملی الف، یک تیم کامل و آماده دیگر نیز پرورش یابند. مربی تیم ملی والیبال کشورمان تاکید کرد: به طور یقین بازیکنان شایسته و آماده در تیم ملی الف حضورخواهند داشت. جمعه یازدهم فروردین ماه آخرین روز تمرینات دور مقدماتی تیم های ملی الف و ب والیبال است که از پنجم فرودین ماه آغاز شده بود. بازیکنان دو روز استراحت خواهند داشت و از ساعت هشت صبح روز دوشنبه 14 فروردین ماه تمرینات اصلی بازیکنانبا حضور تمامی دعوت شدگان آغاز خواهد شد. گفتنی است رضا ابراهيمي، جهانگير سيد عباسي، ناصر شهنازي، مسعود آرمات و محمد وكيلي، غلامرضا مومني مقدم به عنوان مربي ، ادواردو به عنوان بدنساز، احمد مساجدي به عنوان مترجم و عليرضا پيشياره به عنوان ماساژور در اين تمرينات حضور دارند. تیم ملی والیبال کشورمان خود را برایحضور در بازی های انتخابی المپیک 2012 لندن که خردادماه در کشور ژاپن برگزار می شود، آماده می کند.
موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,,,,,,,,,
می پسندم نمی پسندم

والیبال در سال 90 برای رشته های توپی ایران در جهان آبروداری کرد
بازديد : 1243

آپلود سنتر رایگان تصویر
سرپرست تيم واليبال كاله گفت: والیبال ایران در سال 1390 در رشته های توپی برای ایران در جهان آبرو داری کرد. "حسن منصوری" در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون والیبال افزود: والیبالدر سال 90 کل ورزش ایران را تحت الشعاع خود قرار داد و این بیانگر آینده خوبی برای این ورزش مردمی است. وی با اشاره به قهرمانی تیم ملی والیبال ایران در مسابقات قهرمانی آسیا خاطر نشان کرد: این موضوع نشان داد والیبال ایران در آسیا پیشرفت زیادی کرده و حضور قدرتمند در مسابقات جهانی ژاپن نیز ثابت کرد که برنامه ریزی های فدراسیون در رده سنی بزرگسالان به ثمر نشسته است. اين پيشكسوت واليبال ايران كه سابقهسرمربيگري تيم هاي واليبال ساحلي و اميد را هم در كارنامه ورزشي خود دارد، با یادآوری اینکه جذب خولیو ولاسکو یکی از دلایل مهم موفقیت والیبال بزرگسالان ایران در سال گذشته بود، گفت: البته نباید زحمات دیگر مربیان را در این زمینه فراموش کنیم. در واقع زحمات مربیان گذشته و برنامه ریزی های فدراسیون والیبال در نهایت منجر به قهرمانی ایران در آسیا شد. وی در باره والیبال بانوان ایران نیز گفت: مهمترین موضوع در والیبال زنان ایران، حمایت نکردن باشگاه ها از آنان است. اگر باشگاه های فعال درزمینه ورزش از والیبال بانوان حمایت و در این زمینه سرمایه گذار کنند، بانوان ایران توانایی قرار گرفتن در جایگاه های بهتری نسبت به حال دارند. منصوری والیبال نوجوانان ایران در سال 90 را با کمی بداقبالی همراه دانست و گفت: آنان در مسابقات جهانی بازی های خوبی به نمایش گذاشتند اما در زمان پوئن شماری مانند تیم های بزرگی همچون برزیلاز راه یابی در جمع چهار تیم برتر بازماندند. در رده سنی جوانان نیز به رغم تلاشهای ست کوویچ در سال 90 نتایج خوبی به دست نیاوردیم اما تجربه های خوبی برای امسال به دست آورديم. سرپرست تیم والیبال کاله مازندران درخصوص لیگ برتر والیبال ایران نیز گفت: امسال لیگ بازیکنان جوان و با انگیزه ای به والیبال ایران معرفی کرد. مسابقات لیگ خیلی فشرده که به دلیل برنامه های فشرده فدراسیونجهانی والیبال بود. وی تاکید کرد متاسفانه به دلیل فشردگی بازی های لیگ برتر والیبال آسیب دیدگی هایی نیز در بازیکنان داشتیم که در مجموع برای تیم ملی والیبال ایران مطلوب نخواهد بود. اگر سال 91 به گونه ای برنامه ریزی شود که در هر هفته یک بازی برگزار شد، در بعد فنی لیگ برتر نیز تاثیر مثبت خواهد گذاشت. مربی سابق تیم ملی والیبال به تلاش کلیه بازیکنان، مربیان و مدیریت باشگاه فرهنگی ورزشی کاله مازندران در کسب قهرمانی تیم والیبال این باشگاه اشاره کرد و گفت: در لیگ برتر امسال برای نخستین بار یک تیم شهرستانی قهرمان لیگ برتر والیبال شد و شور و شعف این قهرمانی فراتر از استان مازندارن رفت. وی با بیان اینکه فیلم برداری از دیدارهای لیگ برتر و تماشای این بازی از سوی "خولیو ولاسکو" سرمربی تیم ملی والیبال انگیزه بازیکنان به ویژه قشر جوان را افزایشداد، گفت: اگر رییس فدراسیون والیبال نیز تماشاگر ویژه بازی های شهرستان باشد يقينا وضعیت والیبال شهرستانها به مراتب از وضعیت فعلی بهتر خواهد شد. این بازیکن سالهای گذشته والیبال در پایان با تاکید دوباره بر اینکهوالیبال ایران از قاره کهن آسیا فراتر رفته است، گفت: امیدوارم امسال سهمیه حضور در المپیک 2012 لندن را به دست آوریم تا شایستگی های والیبال ایران به تمامی کشورهای جهان ثابت شود.
موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,
می پسندم نمی پسندم

آغاز تلاش والیبال ايران برای راه یابی به المپيك از نخستين روزهاي سال
بازديد : 1277

آپلود سنتر رایگان تصویر تیم ملی والیبال ایران رسما تلاش خود را برای راه یابی به بازی های المپیک 2012 لندن با برگزاری دومین مرحله مقدماتی اردوي آمادگی ازپنجم فروردین ماه آغاز کرد. به گزارش روابط عمومي فدراسيون واليبال در این اردو "خولیو ولاسکو" سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان با دعوت از پديده هاي ليگ 90 میزان آمادگی آنان را برای حضور در تيم ملي می سنجد تا با اضافه شدن ديگر ملي پوشان، 14 بازیکن نهایی تیم ملی والیبال ایران را برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک که خردادماه در ژاپن برگزار خواهد شد، انتخاب می کند. در این اردو که پنجم فروردین ماه آغازشده 28 بازیکن دعوت شده در دو گروه تیم ملی الف و ب تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی تیم ها برگزار می کنند. همچنین قرار است از فردا چهارشنبه هفت پدیده دیگر لیگ که در دو تیم کاله مازندان و سایپا حضور داشتند، به جمع اردو نشینان بپیوندند. بر اساس برنامه های اردو، بازيكنان تمرینات خود را در دو نوبت زير نظر كادر فني انجام می دهند که تیم ملیب از ساعت 8 تا 10 صبح و تیم ملی الف از 10:30 تا 13 تمرینات صبح شامل (بدنسازي و دريافت) را انجام می دهند. عصر ها نیز از ساعت 15 تا 17 برایتیم ملی ب و از ساعت 17 تا 20 برای تیم ملی الف تمرینات (تكنيكي، دفاع و اسپك) برگزار می شود. "خولیو ولاسکو" سرمربی تیم ملی والیبال هدایت تیم ملی الف را بر عهده دارد و بر تمرینات بازیکنان تیم ملی ب نیز نظارت دارد. خوان سيچلو نيز سرمربيگري تيم ملي ب است. همچنين رضا ابراهيمي، جهانگير سيد عباسي، ناصر شهنازي، مسعود آرمات و محمد وكيلي، غلامرضا مومني مقدم به عنوان مربي ، ادواردو به عنوان بدنساز، احمد مساجدي به عنوان مترجم و عليرضا پيشياره به عنوان ماساژور در اين تمرينات حضور خواهند داشت كه به صورت سه روز تمرين و يك روز استراحت انجام می شود. سرپرست تیم ملی والیبال کشورمان نیز آرامش و انگیزه بازیکنان را به عنوان دو شاخص مهم این اردو دانست وافزود: بازیکنان تمرینات خود را بسیار با انگیزه پیگیری می کنند و حاشیه ها در این اردو جایی ندارد. "امیر خوش خبر" خاطر نشان کرد: تشکیل دو تیم ملی الف و ب نیز انگیزه بازیکنان دعوت شده را دو چندان کرده زیرا در نهایت باید دو برابر همیشه بازیکن انتخاب شود. وی با اشاره به اینکه 14 بازیکن ملی پوش نیز بعد از پایان تعطیلات نوروز به اردو ملحق می شوند، گفت: با این افراد حدود 50 بازیکن به اردوی تیم ملی الف و ب دعوت شدند اما با توجه به اینکه در نهایت هر تیم با 16 نفر تمرینات آماده سازی خود را پیگیری خواهد کرد، بنابر این طبیعی است که از بین نفرات حاضر تعدادی حذف شوند. لازم به ذكر است بنا به تشخيص خوليو ولاسكو، شهرام محمودي بازيكنتيم واليبال كاله مازندران هم از فردا چهارشنبه به جمع اردو نشينان اضافه مي شود.
موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,
می پسندم نمی پسندم

دعوت پورتوريكو از تيم ملي ايران
بازديد : 1269

آپلود سنتر رایگان تصویر فدراسیون والیبال پرتوریکو از تیم ملی والیبال ايران برای تشکیل اردوی مشترک و برگزاری چند دیدار دوستانه دعوت کرد. به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال ظهر امروز سه شنبه 8 فروردين ماه، فدراسیون والیبال پرتوریکو طي نامه اي به طور رسمي از تيم ملي ايران جهت برگزاري چند ديدار تداركاتي از ششم تا دهم ارديبهشت ماه سال جاري در کشور پرتوریکو كه در شمال شرقی دریای کارائیب قرار دارد، دعوت كرد. . تیم ملی پرتوریکو كه سابقه حضور درليگ جهاني واليبال را دارد، خود را برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک لندن در منطقه آمریکا شمالی و مرکزی(نورسكا) آماده می کند و یکی از مدعیان این منطقه برای کسب جواز حضور در المپیک 2012 لندن است. لازم به ذكر است تيم ملي واليبال كشورمان خود را براي شركت در مسابقات انتخابي المپيك كه خرداد ماه سال جاري در ژاپن برگزار مي شود آماده مي كند و تاكنون مسابقات تداركاتي اين تيم با تيم هاي ملي صربستان، اسلواني و چين قطعي شده است.
موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,,,,,,
می پسندم نمی پسندم

اشميت درگذشت
بازديد : 1244

آپلود سنتر رایگان تصویر
فرانس اشميت نايب رئيس سابق فدراسيون جهاني واليبال در گذشت. به گزارش روابط عمومي فدراسيون واليبال، فرانس اشميت كه در گذشتهنايب رئيس FIVB و رئيس كميته مسابقات فدراسيون جهاني واليبال بود و به گفته ژي وي هونگ (رئيس FIVB) وي از پايه گذاران واليبال مدرن در دنيا نيز به حساب مي آمد، در گذشت. عصر امروز سه شنبه 8 فروردين 1391محمدرضا داورزني رئيس فدراسيون واليبال طي نامه اي در گذشت اين عضو خانواده واليبال دنيا را به فدراسيون جهاني واليبال و خانواده بزرگ واليبال دنيا تسليت گفت. لازم به ذكر است اشميت در سال 1384 در رقابت هاي جوانان جهان – تهران كه به ميزباني ايران برگزار شد، رئيس كميته كنترل مسابقات بود.
موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

دكتر نفرزاده: پرورش بازیکن برای آینده تیم ملی والیبال، اولویت نخست کاری جوانان است
بازديد : 1243

آپلود سنتر رایگان تصویر
سرمربی تیم والیبال جوانان کشورمان گفت: نخستین اولویت کاری کادر فنی تیم والیبال جوانان پرورش و آماده سازی بازیکنان برای آینده تیم ملی کشورمان است. دکتر "فرهاد نفرزاده" در گفتگو باروابط عمومی فدراسیون والیبال افزود: دومین برنامه مهم تیم والیبال جوانان که به عنوان یک هدف کوتاه مدت مد نظر قرار دارد، کسب عنوان قهرمانی مسابقات والیبال جوانان آسیا که سال جاری به میزبانی جمهوری اسلامی ایران در ارومیه برگزار خواهد شد. سرمربی تیم والیبال جوانان کشورمان با بیان اینکه والیبال در حال حاضر درجایگاه خاصی در افکار عموی ایران قرار دارد، خاطر نشان کرد: این جایگاه بسیار خوب و معتبر است و همین موضوع وظیفه کادر فنی تیم والیبال جوانان را سنگین می کند. وی به نشست روز گذشته خود با"خولیو ولاسکو" سرمربی تیم ملی والیبال اشاره کرد و گفت: ولاسکو که تجربیات بسیار ارزشمندی در والیبال جهان دارد از سوی فدراسیون والیبال بر برنامه های تیم های پایه والیبال نیز نظارت دارد و نشست ما نیز در این چارچوب بود. از سوی دیگر کادر فنی تیم والیبال جوانان علاقمند است که از تجربیات سرمربیتیم ملی والیبال کشورمان به نحو احسن برای افتخارآفرینی تیم جوانان استفاده کند. سرپرست اسبق تیم والیبال جوانان کشورمان که شناخت خوبي نسبت به بازیکنان جوان کشورمان دارد، درخصوص ترکیب احتمالی این تیم گفت: بازیکنان تیم والیبال نوجوانان ایران که سال گذشته در مسابقات قهرمانی جهان آرژانتین شرکت کردند، امسال در رده سنی جوانان هستند و به تیم ملی دعوت خواهند شد. وی تصریح کرد علاوه بر آنان 30 بازیکن دیگر نیز به اردوهای تیم والیبال جوانان که از 15 فروردین ماه آغاز خواهد شد، دعوت می شوند تا در نهایت 22 بازیکن برای مراحل بعدی اردوها انتخاب شوند. نفرزاده انتخاب سایر مربیان تیم والیبال جوانان کشورمان را به بعد ازتعطیلات نوروز موکول کرد و گفت: روز 14 فروردین ماه کادر فنی تیم والیبال جوانان معرفی می شوند. وی در خصوص حضور بازیکنان تیم والیبال جوانان در تیم ملی نیز گفت: یقینا بازیکنانی همچون فیاضی در اختیار هر دو تیم قرار خواهند گرفت. البته اولویت نخست تیم ملی و بازی های انتخابی المپیک است و بازیکنانپس از فراغت از تیم ملی به اردوی تیم والیبال جوانان دعوت می شوند. سرمربی تیم والیبال جوانان در پایان با بیان اینکه سه تیم برتر مسابقاتقهرمانی آسیا جواز حضور در مسابقات قهرمانی جوانان جهان را به دست می آورند، تاکید کرد: باید به گونه ای برای تیم والیبال جوانان برنامه ریزی کنیم تا علاوه بر کسب عنوان قهرمانی در قاره کهن آسیا، سهمیه مسابقات جهانی را نیز به دست آوریم.
موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,
می پسندم نمی پسندم

داورزني سرمربي تيم ملي جوانان را معرفي كرد
بازديد : 1451

آپلود سنتر رایگان تصویر صبح امروز 7 فروردين 91 دكترمحمدرضا داورزني رئيس فدراسيون واليبال، دكتر فرهاد نفرزادهرا به عنوان سرمربي تيم ملي جوانانمعرفي كرد. به گزارش روابط عمومي فدراسيون واليبال پس از جلسه ديروز محمدرضا داورزني با فرهاد نفرزاده، صبح امروز رئيس فدراسيون واليبال فرهادنفرزاده را به عنوان سرمربيگري تيمملي جوانان معرفي كرد. دكترفرهاد نفرزاده كه داراي مدرك مربيگري سطح سه بين المللي از برزيل است و تجربه حضور در ميادين جهاني و آسيايي مختلفي را به عنوان سرپرست، مربي و پزشك در تيم هايملي جوانان و نوجوانان را دارد و با اين تيم ها افتخاراتي چون قهرماني نوجوانان جهان در مكزيك و چندين قهرماني و نايب قهرماني نوجوانان و جوانان آسيا را كسب كرده، با تيم منتخب نيروهاي مسلح در المپيك سيزمدر سال 1389 به عنوان سرمربي بهمقام چهارم رسيده است. از سال 1379تا 1391 در ليگ برتر واليبال ايران حضور مستمر داشته كه در ليگ 89 و 90 به عنوان سرمربي با تيم واليبال سايپا البرز به مقام نائب قهرماني دست يافت. نفرزاده از سوي محمدرضا داورزني ماموريت پيدا كرد، پس از بررسيهاي لازم ظرف 10 روز آينده برنامه ها و اسامي كادر فني تيم ملي جوانان را ارائه كند. لازم به ذكر است در پايان جلسه ديروز، داورزني، نفرزاده و ولاسكو نشستي سه جانبه با هم داشتند كه بهتشريح برنامه هاي آينده و انجام هماهنگي هاي لازم پرداختند.
موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,,,,,,,
می پسندم نمی پسندم

در سال 90 مدتی والیبال تنها ورزش ایران شد
بازديد : 1445

آپلود سنتر رایگان تصویر
سرمربی تیم والیبال نوجوانان کشورمان گفت: در سال 1390 در دو دوره زمانی مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا و جام جهانی والیبال در ژاپن، والیبال تنها ورزش مطرح در ایران بود. "ایرج مظفری" در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون والیبال افزود: خاطره های خوش پیروزی های تیم ملی والیبال کشورمان در این رقابت ها و کسب نخستین مقام قهرمانی در قاره کهن آسیا مدت ها در خاطره ها خواهد ماند. وی با بیان اینکه به دست آوردن پیروزی خیلی مهم است، خاطر نشان کرد: اما با توجه به اینکه سطح توقع از والیبال ایران افزایش یافته است، استمرار پیروزی های این رشته ورزشی بسیار مهمتر از آن است که امیدوارم با برنامه ریزی صحیح به این هدف نیز برسیم. كاپيتان اسبق تيم ملي واليبال در ادامهدر خصوص عملکرد سال 1390 والیبالکشورمان گفت: جابجایی های انجام شده در والیبال نشان داد که برنامه ریزی ها به سوی رشد و تعالی است.به عنوا مثال به کارگیری "خولیو ولاسکو" به عنوان سرمربی تیم ملیوالیبال یکی از کارهای مهم سال گذشته بود که باعث پیشرفت والیبال بزرگسالان کشورمان شد. وی با بیان اینکه در مجموع انتصابات انجام شده، حساب شده بود و برای والیبال ایران ضروری به نظر می رسید، اظهار داشت: در بعد برون مرزی نقطه عطف والیبال ایران درسال 90 مسابقات جام جهانی ژاپن بود.در این رقابت ها تیم ملی والیبال ایران تیم هایی را شکست داد که روزی آرزوداشتیم با آنان عکس بگیریم. پیروزی بر تیم صربستان و لهستان کار کمی نیست. مظفري در خصوص لیگ برتر والیبال نیز گفت: تیم کاله در دو بازی آخر توقعات را برآورده کرد. سایپا در مجموع بازی ها شایستگی های خود رابا هدایت دکتر نفرزاده نشان داد. پیکان که هیچ کس فکر نمی کرد در جمع چهار تیم برتر قرار گیرد، نشان داد هنوز ساختار ورزشی دارد. وی با اشاره به عملکرد ضعیف تیم گیتی پسند اصفهان در لیگ برتر مردان گفت: افسوس که این تیمانتظارات والیبال ایران را برآورده نکرد. البته باشگاه زنان گیتی پسندموفق به جبران شد و کاپ قهرمانی را به اصفهان برد. سرمربی تیم والیبال نوجوانان کشورمان در خصوص کارهای انجام شده برای این تیم در سال 90 گفت: استعدادیابی که در این گروه سنی انجام شد در تاریخ والیبال ایران بی سابقه بود. سه تیم در گروه نوجوانان شناسائی و تشکیل شد که تا سه سال آینده نیازهای گروه سنی نوجوانان را بر طرف می کنند. وی با بیان اینکه تا کنون اردوی های متعددی برای این تیم برگزار شده است و اردوی بعدی تیم والیبال نوجوانان نیز با حضور 19 نفر از بازیکنان از هفتم مهرماه تشکیل خواهدشد، افزود: این اردو به مدت پنج روزدر شهریار برگزار خواهد شد و سپس بازیکنان از 17 تا 27 فروردین به اردوی استان گلستان دعوت خواهند شد. مظفری گفت : برنامه اي برای تشکیل اردو در شرق آسیا را نیز پیشنهاد داده ایم که هنوز کشور و مدت برگزاری آن تایید نهایی نشده است. وی همچنین با اشاره به برگزاری مسابقات والیبال دانش آموزی قهرمانی جهان در کشور فرانسه در خردادماه سال جاری گفت: ای کاش تیم والیبال نوجوانان کشورمان در قالب این تیم به مسابقات جهانی می رفت اما قرار است تیم استان گلستان که مقام قهرمانی دانش آموزی را به دستآورده عازم شود. سرمربی تیم والیبال نوجوانان تاکید کرد البته با کادر فنی تیم والیبال دانش آموزی درتعامل هستیم تا از تجربیات آنان در مسابقات جهانی استفاده کنیم و تیم والیبال نوجوانان ایران را برای مسابقات قهرمانی آسیا که به میزبانی ایران برگزار می شود، آماده کنیم.
موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,,,,,,,,,
می پسندم نمی پسندم

ولاسكو هفت بازيكن ديگر را فراخواند
بازديد : 1471

آپلود سنتر رایگان تصویر
خوليو ولاسكو سرمربي تيم ملي واليبال كشورمان از هفت بازیکن دیگر برای حضور در دومین مرحله مقدماتی اردوي تيم ملي واليبال كشورمان دعوت کرد. به گزارش روابط عمومي فدراسيون واليبال، دومین مرحله مقدماتی اردوی تیم ملی والیبال با حضور 28 بازیکندر دو گروه (تیم های ملی الف و ب) از پنجم فروردین ماه آغاز شد که سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان از هقت بازیکن دیگر برای حضور در ادامه این مرحله از اردو دعوت کرد. سامان فائزی، مجتبی یوسفی، سعید معروف، رضا قرا، آرمین تشکری، رضا سلیمانی و مجتبی قلیزاده بازیکنان دعوت شده جدید بهاردوی تیم ملی والیبال هستند. این بازیکنان که در مرحله پلی آف لیگ برتر حضور داشتند ولي در سال گذشته در تيم ملي نبودند، از 9 فروردين به جمع اردونشينان اضافه ميشوند تا از 14 فروردین با اضافه شدن دیگر بازیکنانی که علاوه بر مسابقات جام جهاني 2011 ژاپن، در مرحله پلي آف ليگ برتر واليبال كشورمان حضور داشتند، اردوی های مستمر تیم ملی والیبال در قالب دو تيم الف و ب پي گيري شود.
موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,,,,,,
می پسندم نمی پسندم

معدنی: نوجوانان و جوانان تضمین کننده آینده والیبال ایران
بازديد : 1262

آپلود سنتر رایگان تصویر
سرمربی سابق تیم ملی والیبال کشورمان گفت: هر چند نوجوانان و جوانان والیبال ایران در سال 90 نتایج مورد انتظار را به دست نیاوردند، اما آنان توانایی تضمین آینده والیبال ایران را دارند. "حسین معدنی" در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون والیبال، افزود: هدفاصلی از تیم داری در این رده های سنی داشتن پشتیوانه خوب برای تیم ملی است و هر چند در سال 90 جوانان و نوجوانان ایران در مسابقات جهانی نتیجه مطلوب به دست نیاوردند اما نشان دادن برای آینده در میادین بین المللی حرف هایی برای گفتن دارند. معدنی در خصوص عملکرد تیم ملی والیبال ایران در سال 90 نیز گفت: تیم ملی والیبال در سال گذشته بهترین عملکرد تاریخ خود را با قهرمانی در آسیا که برای نخستین بار به دست آمد، به ثبت رساند. وی به بازی های خوب تیم ملی در مسابقات جهانی اشاره کرد و گفت: ارائه بازی های فراتر از انتظار درمسابقات جام جهانی والیبال ژاپن، توجه بسیاری از کارشناسان این رشته ورزشی در جهان را به خود معطوف کرد. سرمربی تیم والیبال باریج اسانس کاشان در خصوص عملکرد والیبال بانوان در سال 90 نیز گفت: تیم ملیوالیبال بانوان موفق به تکرار عنوانهشتمی آسیا شد. این تیم در سال گذشته با حاشیه های دست و پنجه نرم کرد که باعث کاهش قدرت فنی تیم شد، اما تجربه مفیدی برای آینده والیبال بانوان بود. وی تاکید کرد بانوان ایران توانایی قرار گرفتن در جمع پنج تیم برتر آسیا را دارد، البته این موضوع را نیز نباید فراموش کرد که بهترین تیم های والیبال زنان جهان در قاره کهنآسیا قرار دارند. معدنی درادامه تاکید کرد هر چه در رده ملی، والیبال ایران در سال 90 خوب بود، متاسفانه در لیگ برتر والیبال شاهد بازی های خوبی نبودیم که علت اصلی آن فشردگی مسابقات بود. سرمربی اسبق تیم والیبال داماش گیلان افزود: هفته ای دو بازی برای لیگ برتر والیبال فشرده نیست، اما رفت و آمد تیم ها در مسیرهای طولانی بین شهرها و برگزاری تمرینات متداوم خستگی آنان را دو چندان می کند که تاثیر بر کیفیت فنی لیگ دارد. وی با بیان اینکه سال 91 ترافیک بازی ها نسبت به سال 90 کمتر است، گفت: امسال می توانیم لیگ برتر را زودتر آغاز کنیم و دیرتر به پایان برسانیم تا لیگ در خور والیبال ایران داشته باشیم و علاوه بر هفته یک بازی ، پلی آف کامل را نیز درلیگ اجرا کنیم. سرمربی تیم والیبال دانشجویان در خصوص عملکرد این تیم در بازی های جهانی دانشجویان در سال 90 نیزگفت: تیم والیبال دانشجویان با یکبدشانسی روبرو شد که لیبرو خود را به علت آسیب دیدگی از دست داد. وی تاکید کرد اگر لیبرو داشتیم بهمراتب در مسابقات جهانی بهتر ظاهر می شدیم و حتما جز چهارتیم برتر جهان بودیم. معدنی در خصوص حضور تیم ملی والیبال ایران در مسابقات انتخابی المپیک و احتمال کسب سهمیه المپیک 2012 لندن گفت: تیم ملی ایران شایستگی کسب سهمیه را دارد و حقایران است که به عنوان نماینده برترآسیا در المیپک حضور یابد. امیداورم مشکل خاصی برای این تیم در راه کسب سهمیه المیپک به وجود نیاید. وی در خصوص قهرمانی تیم والیبال کاله مازندران در لیگ برتر والیبال سال 90 نیز گفت: به نظر من حق به حقدار رسید و تیمی که دارای توانایی در شرایط سخت بود موفق به کسب قهرمانی در لیگ برتر والیبال شد. این کارشناس والیبال تاکید کرد: تیم والیبال سایپا در مجموع دور مقدماتیعملکرد بسیار خوبی داشت اما این تیم به رغم داشتن سرمربی خوبی همچون فرهاد نفرزاده، تیم میدان های سخت نبود زیرا بازیکنانش جوان بودند و تجربه لازم را نداشتند.
موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,,,,,,,,,
می پسندم نمی پسندم

تیم والیبال نوجوانان با 19 بازیکن به اردوی شانزدهم می رود
بازديد : 1512

آپلود سنتر رایگان تصویر تیم والیبال نوجوانان کشورمان برای حضور قدرتمندانه در مسابقات قهرمانی آسیا از هفتم فروردین شانزدهمین اردوی آمادگی خود را با 19 بازیکنآغاز می کند. به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، این مرحله از اردوی آمادگی تیم والیبال نوجوانان به مدت پنج روزدر شهریار پیگیری می شود که تمرینات در سالن والیبال شورا برگزار می شود. بازیکنان در این اردو نیز مانند اردوهای قبلی هر روز دو مرحله صبح و عصر تمرین دارند که تمرین صبح ها به مدت سه و نیم ساعت به کارهای بدنسازی، کار با وزنه و توپ اخنصاص یافته و عصر ها نیز به مدتسه و نیم ساعت تمرینات دریافت، اسپک، سرویس، حمله و دفاع می پردازند. اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی شانزدهم تیم والیبال نوجوانان به قرار زیر است: پاسورها: عباس جعفری؛ معین معینی فر، الیار محرم زاده و بهنام باقری لیبروها: محمد دلیری، هادی سید نیازیو بهنام نیل غاز سرعتی ها: رحمان تقی زاده، عبداله آلق، مهدی حسینی ایمنی، محمد علی پیران، سهندالله وردیان و میلاد مرادی قدرتی دریافت کننده: محمد جواد معنوینژاد، محمد امین حیدری، شاهین شهروز و رضا مردایان پشت خط زن (قطر پاسور): مهران نوری و سعید تقوی ایرج مظفری به عنوان سرمربی و محمدرضا دامغانی، احمد لاهوتی، حسین وزیری و رحمت نوری نیز به عنوان مربیان تیم والیبال نوجوانان در این اردو حضور دارند. همچنین دکتر علیرضا سلیمی ( مربی بدنساز)، حسن طاهرخانی (مربی ژیمناستیک) و یونس حسن زاده به عنوان سرپرست اردو بازیکنان تیم والیبال نوجوانان را در این اردو همراهی می کنند. گفتنی است اردوی هفدهم تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان نیز از 17 فررودین ماه به مدت 13 روز در استان گلستان و در شهر گرگان برگزار خواهد شد. مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا آبان ماه سال آینده با حضور 13 تیم به میربانی جمهوری اسلامی ایران در شهر اصفهان برگزار می شود. تیم والیبال نوجوانان ایران خود را برایحضور قدرتمند در این رقابت ها حاضر می کند. سه تیم نخست این رقابت ها سهمیه حضور در مسابقات جهانی نوجوانان را به دست می آورند.
موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,,,,,,,,,,
می پسندم نمی پسندم

کارخانه: والیبال سال پرتحرکی پشت سر گذاشت
بازديد : 1205

آپلود سنتر رایگان تصویر
مصطفی کارخانه سال 1390 را برای والیبال ایران سال پرتحرکی دانست وگفت: سال 90 سالی پربار برای این رشته ورزشی به ویژه در تیم ملی بزرگسالان بود، اما نباید این موضوعباعث غفلت در تیم های رده های مختلف سنی و لیگ برتر والیبال شود. کارخانه در گفتگو اختصاصی با روابط عمومی فدراسیون والیبال افزود: سال 1390 سال پرکار برای والیبالایران بود که یکی از دلایل آن نیز فشردگی و برنامه های متعدد فدراسیون جهانی و کنفدراسیون آسیاییاین رشته ورزشی است. وی با بیان اینکه خروجی مهم و پربار سال 90 در تیم ملی و افتخار آفرینی با قهرمانی در آسیا و رویارویی با تیم های مهم در جام جهانی ژاپن بود، خاطر نشان کرد: اما نباید از تیم های جوانان و نوجوانان غافل شویم زیرا آنان آینده این رشته ورزشی هستند. سرمربی سابق تیم گیتی پسند با ذکر اهمیت برگزاری لیگ برتر والیبال ایران گفت: لیگ امسال نیز خیلی فشرده برگزار شد که برنامه های متعدد این رشته ورزشی در سال 91 علت اصلی آن بود، اما به نظر من نباید لیگ را تحت فشار قرار دهیم زیرا اهمیت لیگ برتر به معرفی بازیکنان همچون پوریا فیاضی است. کارخانه با بیان اینکه لیگ برتر والیبال ایران دیگر از تک قطبی بودن خارج شده و جذابیت زیادی برای مردم دارد، افزود: سیاست ورزش نباید نتیجه گرایی باشد. بلکه بایدبه سوی حرفه ای شدن تمامی عواملمانند بازیکنان، مربیان ، قوانین و مسابقات پیش برویم. این مربی با سابقه کشورمان در ادامهبه افزایش انگیزه جوانان این رشته ورزشی اشاره کرد و اظهار داشت: لیگ برتر والیبال امسال مانند سکوی پرتابی برای جوانان این رشته ورزشی بود که عملکرد رسانه ها و صدا و سیما نیز کمک شایانی در افزایش انگیزه جوانان داشت. وی با تاکید بر ضرورت استفاده از علم روز والیبال و مربیان خارجی مطرحدر این رشته ورزشی، گفت: البته نبایدبه راحتی از مربیان وطنی نیز بگذریم و آنان را فراموش کنیم، زیرا آنان درگذشته برای این رشته ورزشی تلاش زیادی کردند. سرمربی اسبق تیم والیبال جوانان کشورمان با بیان اینکه سطح والیبال ایران در حال حاضر بهبود یافته است، تاکید کرد هنوز کارهایزیادی در این رشته ورزشی باید انجام شود تا به تکامل یافتگی یا توسعه یافتگی در این ورزش برسیم. بنابر این نیاز به انسجام، وحدت و همدلی داریم تا انشاا.. در والیبال جهاندر زمره پنج قدرت برتر قرار بگیریم. کارخانه با بیان اینکه انتظارات مردماز والیبال ایران افزایش یافته است، تاکید کرد والیبال راه برگشت نداردو این رشته ورزشی می تواند در آینده علاوه بر شاد کردن دل مردم، باعثافراشته شدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در میادین بزرگ جهانی باشد.
موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,,,,,,,,
می پسندم نمی پسندم

دومین اردوی مقدماتی تیم ملی از فردا
بازديد : 1255

آپلود سنتر رایگان تصویر
خوليو ولاسكو سرمربي تيم ملي واليبال كشورمان اسامي بازيكنان دعوت شده به دومین مرحله مقدماتی اردوي تيم ملي واليبال كشورمان را اعلام كرد. به گزارش روابط عمومي فدراسيون واليبال پس از پايان اولین مرحله اردوي مقدماتي تيم ملي واليبال كه با دعوت از پديده هاي ليگ 90 برگزار شد، درپايان مسابقات ليگ برتر مردان باشگاههاي كشور كه باقهرماني كاله مازندران همراه بود، خوليو ولاسكو اسامي بازيكنان دعوت شده به دومین مرحله اردوي مقدماتی تيم ملي را كه از 5 فروردين سال 91آغاز مي شود، اعلام كرد:
تیم ملی الف
1- محمد طاهر وادي
2- فرهاد سال افرزون
3- امير غفور
4- فرهاد پيروت پور
5- فرهاد قائمی
6- ميرزاجانپور
7- مهدي كريمي
8- عليرضا مباشري
9- محمد موسوي
10- سعيد مصطفي وند
11- حسن سنوبري
12- مسعود غلامي
13- فرهاد ظريف
تیم ملی ب
1- ناصر رحيمي
2- ميثم فريدي
3- فرهاد ملابهرامي
4- علوی
5- رضا صفاوي
6- رامين خاني
7- حامد تاوردي
8- سعيد شيرود
9- حامد باقر پور
10- محمدرضا حسيني پویا
11- عليرضا جديدي
12- ولي نورمحمدي
13- پيمان كريمي
14- قنبري
15- ياشار شاهيني
لازم به ذكر است چند بازیکنان که در مرحله پلی آف لیگ برتر حضور داشتند ولی تا کنون به تیم ملی دعوت نشده اند، از9 فروردین به ایناردو دعوت می شوند تا در آخر با اضافه شدن دیگر بازیکنانی که علاوه بر مسابقات جام جهاني 2011 ژاپن، در مرحله پلي آف ليگ برتر واليبال كشورمان حضور داشتند از 14 فروردين اولین اردوی تیم ملی والیبال کشورمان آغاز شود و تمرينات در قالب دو تيم الف و ب پي گيري شود. تمرينات تيم ملي واليبال كشورمان به سرمربيگري خوليو ولاسكو برگزارمي شود و خوان سيچلو نيز سرمربيگري تيم ملي ب را بر عهده دارد. همچنين رضا ابراهيمي، جهانگير سيد عباسي، ناصر شهنازي، مسعود آرمات و محمد وكيلي، غلامرضا مومني مقدم به عنوان مربي ، ادواردو به عنوان بدنساز، احمد مساجدي به عنوان مترجم و عليرضا پيشياره به عنوان ماساژور در اين تمرينات حضور خواهند داشت كه به صورت سه روز تمرين و يك روز استراحت برگزار مي شود و بازيكنان روزي دو نوبت (صبح و بعد از ظهر) در سالن واليبالمجموعه ورزشي آزادي زير نظر كادر فني تمرين خواهند كرد.
موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,,,,,,,
می پسندم نمی پسندم

سال نو مبارك
بازديد : 1347

سال نو مبارك
بسم الله الرحمن الرحيم.
اذا رأيتم الربيع فاكثروا ذكر النشور
هر گاه بهار را ديديد بسيار ياد رستاخيز نمائيد. رسول اكرم(ص)


آپلود سنتر رایگان تصویر
موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,,,
می پسندم نمی پسندم

[تبادل لگو با ما]

Friends
تمامی حقوق مطالب برای این سایت محفوظ میباشد. قالب طراحی شده توسط: برگ گراف و ترجمه شده توسط : قالب گراف