ملی پوشان والیبال ایران یک امتیاز دیگر از ایتالیا گرفتند

پایتختی های والیبال

ارتباط از طریق یاهو مسنجر
1
محل تبلیغات شما
2
محل تبلیغات شما
3
محل تبلیغات شما

عضویت درخبرنامه

تبلیغات شما

برگ گرافیک

ملی پوشان والیبال ایران یک امتیاز دیگر از ایتالیا گرفتند
بازديد : 565

تیم ملی والیبال ایران در دومین بازی با ایتالیا در هفته پنجم لیگ جهانی والیبال سه بر دو مغلوب ایتالیا شد اما موفق به کسب یک امتیاز دیگر از این تیم قدرتمند شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال کشورمان از ساعت 21 و 30 دقیقه امشب (یکشنبه شب) در چارچوب هفته پنجم لیگ جهانی والیبال در شهر ساساری ایتالیا برای دومین بار به مصاف تیم ملی این کشور رفت.

تیم ملی والیبال ایران در این دیدار سه بر دو با امتیازهای 25 بر 22، 25 بر 20، 20 بر 25، 18 بر 25 و 15 بر 13 مغلوب ایتالیا شد تا با هفت امتیاز در رتبه پنجم جدول این رقابت ها باقی بماند.

سعید معروف، محمد موسوی، آرمین تشکری، امیر غفور، رحمان داوودی، علیرضا مباشری و فرهاد ظریف ترکیب تیم ملی والیبال ایران در ست نخست بازی دوم در برابر ایتالیا بود. این ست با سرویس سعید معروف آغاز شد. ایران تا امتیاز هفت بر پنج پیش بود اما وقت استراحت اول را هشت بر هفت به ایتالیا واگذار کرد. دو تیم ایران و ایتالیا در امتیازهای 9 تا 11 مساوی پیش رفتند اما در ادامه ایتالیا سه امتیاز متوالی گرفت و ولاسکو وقت استراحت فنی گرفت، وقت استراحت دوم نیز 16 بر 12 به سود ایتالیا شد. عادل غلامی نیز در ادامه این ست به زمین بازی آمد. ملی پوشان کشورمان به رغم عقب افتادن در چند امتیاز، هماهنگی تیمی خود را از دست ندادند و بالاخره دو تیم در امتیاز 18 با هم مساوی شدند. در نهایت ملی پوشان والیبال کشورمان نتیجه ست نخست را 25 بر 22 به حریف سرسخت واگذار کردند. امیر غفور در این ست پنج امتیاز برای ایران کسب کرد.

در ست دوم خولیو ولاسکو تقریبا از ترکیب ست نخست استفاده کرد و تنها عادل غلامی را بجای آرمین تشکری از ابتدا به زمین بازی آورد. نخستین امتیاز این ست به ایران رسید و وقت استراحت اول این ست 8 بر 6 به ایران رسید. در ادامه این ست ، حمزه زرینی نیز به جای علیرضا مباشری به بازی آمد. ایتالیا سه امتیاز عقب افتادگی خود را جبران کرد و در امتیاز 12 به ایران رسید و ولاسکو وقت استراحت فنی درخواست کرد. رحمان داووی نیز در این ست جای خود را به آرش کمالوند داد. دو سرویس محمد موسوی به امتیاز برای ایران تبدیل شد تا وقت استراحت دوم با امتیاز 16 بر 15 به ایران برسد. شهرام محمودی نیز در امتیاز آخر این ست به زمین آمد. به نظر می رسید که کادر فنی ایتالیا آنالیز دقیقی بر روی بازیکنان ایران داشتند و این موضوع باعث شد که تیم ملی والیبال ایتالیا ست دوم را هم 25 بر 20 به سود خود خاتمه دهد تا دو بر صفر از ایران پیش بیافتد.

ست سوم را تیم ایران با ترکیب متفاوتی آغاز کرد. شهرام محمودی، عادل غلامی، سعید معروف، محمد موسوی، حمزه زرینی، علیرضا مباشری و فرهاد ظریف ترکیب ایران در آغاز این ست بود. وقت استراحت اول این ست 8 بر 7 به ایران رسید. تیم ایران در ادامه در سرویس و دفاع عالی کار کرد که وقت استراحت دوم این ست 16 بر 11 به ایران رسید. اما دریافت های ضعیف ایران چهار امتیاز متوالی به ایتالیا داد. رحمان داوودی نیز به بازی آمد. در نهایت تیم ملی والیبال کشورمان نتیجه ست سوم را 25 بر 20 به دست آورد تا با ایتالیا دو بر یک شود.

 ولاسکو سرمربی تیم ملی والیبال ایران در ست چهارم از ترکیب ست سوم با یک تغییر استفاده کرد که رحمان داوودی به جای علیرضا مباشری به زمین آمد. تیم ایران شروع خوبی در این ست داشت و وقت استراحت اول را نیز هشت بر شش به سود خود خاتمه داد. در ادامه ملی پوشان کشورمان تا امتیاز 10 بر هفت پیش رفت که سرمربی ایتالیا برای کم کردن فاصله امتیازها درخواست وقت استراحت فنی کرد. دریافت اول تیم ایران در این ست به مراتب بهتر از ست های قبلی شده بود. ملی پوشان ایران در ادامه این ست فشار زیادی به تیم ایتالیا آوردند و موفق به کسب وقت استراحت دوم این ست با امتیاز 16 بر 10 شدند. مهدی مهدوی نیز برای ایران به بازی آمد. تیم ملی والیبال ایران در این ست نمایشی از والیبال مدرن داشت و درنهایت موفق به پیروزی با نتیجه 25 بر 18 در ست چهارم شد تا دو بر دو مساوی شوند و یک امتیاز دیگر از ملی پوشان ایتالیا به دست آورند.

بازیکنان ایتالیا ست پنجم را با شرایط روحی نامناسب آغاز کردند و نخستین امتیاز نیز به ملی پوشان ایران رسید. تیم ایران تا امتیاز چهار بر یک نیز پیش رفت، اما در ادامه چهار بر چهار شدند و ولاسکو وقت استراحت فنی درخواست کرد. وقت استراحت اول این ست نیز هشت بر هفت به سود ایران شد و بازیکنان بلافاصله زمین ها را عوض کردند. در ادامه تیم ملی والیبال ایران به رغم ارائه یک بازی منطقی، با امتیاز 15 بر 13 مغلوب ایتالیا شد تا در مجموع سه بر دو در برابر ایتالیا شکست را پذیرا شود. داور این دیدار دو امتیاز ست آخر را در شرایط مشکوک به نفع ایتالیا داد و یک کارت زرد نیز به خولیو ولاسکو داد.

تیم ملی والیبال ایتالیا با کسب دو امتیاز این دیدار اندوخته های خود را در دور مقدماتی لیگ جهانی به 17 امتیاز رساند تا در پایان هفته پنجم این رقابت ها در صدر جدول گروه دوم قرار گرفت. روسیه نیز با 16 امتیاز در مکان دوم قرار دارد. تیم های آلمان و صربستان نیز با 10 امتیاز در مکان های سوم و چهارم قرار دارند و ایران و کوبا نیز با 7 و3 امتیاز در رتبه های بعدی قرار گرفتند.

دونالد استال از استرالیا به عنوان داور اول و دوسان هودون از ایالات متحده به عنوان داور دوم قضاوت دیدار دوم ایران و ایتالیا را برعهده داشتند. کامیلو آنتاو از موزامبیک به عنوان ناظر فدراسیون جهانی والیبال نظارت بر این دیدار را بر عهده داشت.

ایتالیایی ها که هنوز از شکست بازی اول در برابر ایران در شوک بودند، امروز با تلاش زیاد سالن را پر کرده بودند.




موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







[تبادل لگو با ما]

Friends
تمامی حقوق مطالب برای این سایت محفوظ میباشد. قالب طراحی شده توسط: برگ گراف و ترجمه شده توسط : قالب گراف