ولاسکو: صربستان نشان داد چگونه از دفاع استفاده کنیم

پایتختی های والیبال

ارتباط از طریق یاهو مسنجر
1
محل تبلیغات شما
2
محل تبلیغات شما
3
محل تبلیغات شما

عضویت درخبرنامه

تبلیغات شما

برگ گرافیک

ولاسکو: صربستان نشان داد چگونه از دفاع استفاده کنیم
بازديد : 672

ولاسکو  صربستان نشان داد چگونه از دفاع استفاده کنیم 1

سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان گفت: بازی در برابر صربستان به ما یاد داد چگونه از دفاع استفاده کنیم و امتیاز بگیریم.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، خولیو ولاسکو در نشست خبری بعد از بازی با صربستان گفت: بازی امروز دو نکته داشت اول اینکه باید می بردیم، اما باختیم. دوم اینکه با توجه به شکست در دو ست توانستیم به بازی برگردیم.
وی با بیان اینکه دو ست اول پشت خط زن صربستان سرویس های خوبی زد و ما را رنج داد، گفت: از ست سوم ما هم سرویس هایمان خوب شد و توانستیم امتیاز بگیریم.
سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان تصریح کرد: شهرام محمودی که به بازی آمد، خوب بازی کرد و بعد از ست دوم از پاسورها خواستم با موسوی بیشتر بازی کنند.
وی با تاکید بر اینکه من فکر می کنم صربستان به ما نشان داد چگونه از دفاع استفاده کنیم، گفت: در بازی امروز جنگندگی بازیکنان خیلی خوب بود و تا آخر بازی ادامه داشت که این نکته مهم این بازی است.
ولاسکو در ادامه با بیان اینکه دیروز هم قول دادم که یک بازی خوب انجام دهیم ودادیم، افزود: برای پیروز شدن باید بهتر شویم. مهم نیست با چه اختلافی ست ها را ببریم، مهم پیروزی در میدان است که صربستان پیروز این میدان بود. بازیکنان صربستان با اعتماد به نفس بازی کردند و این خیلی برای والیبال ایران خوب است، باید از این تیم ها یادبگیریم چگونه با قدرت های والیبال بازی کنیم.
سرمربی تیم ملی والیبال گفت: پس فردا دو باره با صربستان بازی داریم و هفته آینده نیز با ایتالیا بازی داریم که خیلی مشکل است و باید بهتر شویم.
ولاسکو در پاسخ به خبرنگاران در مورد اصرارش به تعویض های همیشگی که نتیجه نمی دهد، گفت: باید تکنیک ها مختلف به دفعات تمرین شود. من فکر می کنم این تعویض هاخوب است و شرایط ایده آل برای ایران رقم می زند. باید تمرین بیشتر روی این تکنیک داشته باشیم تا بهتر شوند. امروز نمی توانم بگویم این تعویض ها کارایی نداشت. به عملکرد تیم ها مقابل نیز برمی گردد.




موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







[تبادل لگو با ما]

Friends
تمامی حقوق مطالب برای این سایت محفوظ میباشد. قالب طراحی شده توسط: برگ گراف و ترجمه شده توسط : قالب گراف